Skrivet den: 2013-11-26 Klockan: 23:58:25

Här försöks det släppas iväg

....utan att vara orolig. Men är man hönsmamma så är man ;)






-Vad vill du göra idag, frågade jag lillasyster, när vi skulle åka iväg till eftermiddagens svenskaklasser?
-Jag vill gå till stranden och strosa sa hon, och jag som hade fryst hela dagen suckade inom mig. Men är man på semester så är man. Det fattar till och med jag. 

Så jag släppte av henne i ett hörn, plaza de Victoria, och stämde träff i ett annat (Mac d) tre timmar senare, försökandes att INTE vara orolig för vilsnegång eller ficktjuvar. 
Min syster är över trettio år gammal och har varit i många av världens olika hörn. Ändå blir jag orolig. 

Men hon stog där vi bestämt på klockslaget vi bestämt och med en massa fina bilder från eftermiddagen. 
Vassegoa. Detta är stranden i Las Palmas. "Min" strand ;)




































Och på bussen hem, ja då får man passa på att planera nästa veckas klasser. 
Jädrar vad seriöst det ser ut. Ja förutom minen då. Men man kan inte lyckas med allt. 

/Y


Kommentarer
Postat av: Stefan

Den stranden känner man igen, längtar tillbaka. Vi har ju en fin strand här i Malmö också, men där är lite kallare nu ;)

Svar: Bara LITE? He he inte skadeglad alls ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-11-27 @ 07:59:18
Postat av: Ruth i Virginia

Gillar stränder i kallt väder - skönt att strosa utan att behöva akta sej för att trampa på halvnakna individer i sanden :)

Kul bild på dej och den snygga killen i bussen!!

Svar: Stränder i kallt väder är väldigt annorlunda mot dem i varmt. På gott och ont.
Yohanna i Las Palmas

2013-11-27 @ 17:04:28
Postat av: Mor o Far

Konstigt att ni kunde matcha Alex jacka med stolen.

Svar: Ja ibland lyckas man med saker som man inte ens tänker på.
Yohanna i Las Palmas

2013-11-27 @ 21:10:18
Postat av: Freja

Hahaha, du ser busig ut!

Svar: Ja vilken min jag fick till där.
Yohanna i Las Palmas

2013-11-27 @ 22:26:58
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0