Skrivet den: 2013-11-13 Klockan: 00:32:48

Här blev det sängdags

...så där helt plötsligt. Vart tog dagen vägen?

Ikväll när jag kom hem från svenskakursen så lagade jag morgondagens lunch och planerade morgondagens kurs. Kände mig så jäkla organiserad. 

Sen dog jag lite i soffan framför Avatar medans vi middagade och då blev det liksom inget mer gjort. 
Bloggning och mailning stoppades under mattan. I morgon får jag äta upp det. 





Avatar var den sista "vuxna" film som jag var på bio och såg. 
Då var jag med barn med Lillskatt. 
Jädrar vad tiden går. 

/Y 

Kommentarer
Postat av: Freja

Jag minns inte sist jag var på en "vuxen" film, men nu börjar mina barn bli så stora att jag kan gå på vuxna filmer med dem!

Svar: Vilken lycka! ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-11-13 @ 23:03:50
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0