Skrivet den: 2013-06-22 Klockan: 23:26:50

Här kommer något som ni vill se

....för det här är andra bullar mot vad jag har visat de senaste veckorna.

Nu har vi äntligen sol och blå himmel och inte dessa förbenade moln och duggregn som legat över Las Palmas den senaste månaden
.....och kanske DE senaste månaderNA om jag riktigt tänker efter.

Här ligger vi till slut vid poolen och njuter (jag i skuggan då med min förkylning då) efter en förmiddag på loppis med efterföljande lyxlunch på lokala macceD och städning och uppackning av sommarstuga.

Nu hoppas jag på en kväll med mini-midsommar med provsmak av sill, grill och jordgubbstårta.
Ja vi kan vi också.
Om jag orkar.....snörvel.

Ni är väl inte bakis?

/Y


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vilken härligt blå himmel! Hoppas du får njuta lite av det. Krya på dig!

Svar: Ja då jag har njutit av blå himmel inifrån skuggan under mitt parasol ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-06-23 @ 10:54:27
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Ansibecki

Vad härligt! Här har det regnat idag. Men vi hade faktiskt ganska fint på midsommarafton :) Ska bli spännande att höra hur din sill blev :)Jag gjorde ingen egen inläggning i år men här finns det ju också gott om att välja mellan och framförallt billigt. Annars är jag ganska seg idag. Var faktiskt inte det igår konstigt nog. Men det kom väl idag i stället ;)

Svar: Ja herre gud vad mycket olika sillinläggningar det finns i Sverige. Det märks att man är fantaster ;) Uj så sugen jag blev på skärgårdssill un då. Dags för lunch ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-06-23 @ 21:06:16
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com
Postat av: Freja

Härligt att det fina vädret kommit, ha nu en skön midsommar med din smaskiga sill!

Svar: Eller VI åkte till det fina vädret. I las Palmas är det fortfarande molnigt :(
Yohanna i Las Palmas

2013-06-23 @ 22:03:02
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Jessica Högberg

Men så där ska det se ut!! Värmen har äntligen kommit även till oss=))

Svar: Ja det blev lite sol och blå himmel till slut.
Yohanna i Las Palmas

2013-06-24 @ 11:12:59
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: countrylivingintheciity.blogg.se

Nix pix, inte bakis alls här inte.
Spännande att se vilken utmaning du har denna vecka ;)

Svar: Bra att INTE vara bakis. Annars är ju midsommardagen en klassiker ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-06-24 @ 13:31:16
URL: http://countrylivingintheciity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0