Skrivet den: 2013-06-11 Klockan: 14:52:30

Här är det mystiskt

...för jag kom hem frân skolhämtningen och skulle skriva veckans uppdrag till Real Life, som ska handla om HEMMET föresten sâ ni kan sätta igâng och fundera över det, och sâ fungerar inte internettet???
 
 
 
 
Jag blev inte sâ alarmerad för vi är ju i internet-leverantörs-bytar-dagar och nâgon gâng sâ mâste ju anslutningen brytas för att byta kabel, eller,anslutning, eller kontakt eller vad i SJUTTSINGEN det nu är som mâste bytas för att bli bytt.
 
Men efter viss efterforskning bland vâra tekniska prylar med internetanslutning här hemma sâ har jag kommit fram till att det nog inte är internet-leverantör-bytar-problem just un.
Den bärbara fungerar ju.
Och mobilen har anlutning.
Bara den gamla hderliga bordsdatorn är utan uppkoppling.
Ja den börjar ju bli gammal och skröpplig, är ju redan tvâ och ett halvtâr.
 
SKOJJAR DU MED MIG!!!!!
 
Hur kan det vara gammalt och skröppligt? För inte sâ länge sedan sâ kommer jag ihâg att tekniska prylar kunde ha en livslängd pâ mer är TJUGO âr.
DET är gammalt.
 
Nu för tiden......
(ja ja hâ `hâ ja ja, jag fattar nog vem det är som är gammal ;)  )
 
Men efter dessa undersökningar och efter detta utbrott om gammal eller inte sâ har nu min blogg-timme försvunnit och det är dags att börja med lunchen.
Efter det ska jag börja min nya karriär som engelskalärare och ha privatlektioner hemma hos mig. Huvaligen vad gör man inte för sitt leverbröd ;)
Det trodde jag aldrig om mig....
 
Sâ jag fâr âterkomma i frâgan.
OM jag hitar nân lösning.
 
 
 
 
Ny-klippt är jag ocksâ för jag var till frisan igâr. Denna gângen RÄTT frissa och fick en RÄTT frisyr.
Och JA det är samma byxor som förra veckan >>>. Fortfarande INTE en fläck. Jag börjar bli misstänksam pâ den fronten ocksâ. Det kan ju bara inte vara sant.
Vita linnebyxor som är fläckfria efter en hel veckas användning.
 
Âterkommer alltsâ.
Nu, lunch.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Tjusigt armband...passar bra med din blus och dina fläckfria vita byxor :-). Jag har märkt att det går bäst när man struntar i att man har vita byxor - tänker man på det sker det genast en olycka. Det är samma som med strumpbyxor :-)
kram
Ann-Mari

Svar: Det är kanske DET som är trixet, inte tänka på det ;) Bra tips.
Yohanna i Las Palmas

Postat av: Jessica Högberg

Vad fick du för läckert?? Och hur gick det med datorn??

Svar: Vad jag fick? Nu hänger jag inte med. Datorn är OK igen. Fattar ingenting. En natts sömn så var den igång igen. Mystiskt....som vanligt ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-06-13 @ 13:40:05
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Jessica Högberg

Ha ha, du skrev att du skulle laga lunch... men det är länge sen nu;)

Svar: Ja och NU är det dags igen ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-06-17 @ 10:28:10
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0