Skrivet den: 2013-06-27 Klockan: 00:39:00

Här är det mycket familj

...just nu, med besök från Sverige och allt. Så det har varit två köriga dagar.
Jag har inte hunnit vara hemma och köra mina dagliga rutiner eller haft sommarlov alls. Förutom att vi haft sovmorgon bägge morgnarna till halv nio, nio. Inte klokt ju för att vara småbarnsfamilj.
Jo jag tackar ja.

 



Igår var det betygsuthämtning och familjemys. Idag har det varit inskolningsintervju för Lillskatten och engelskaklass hemma hos mig. (Jag har ju börja hjälpa en snubbe med hans engelska). Och så familjeumgänge emellan allt detta.
Jag har inte hunnit vara hemma och plocka undan ens.
Men så blir det när man får besök och så FÅR det vara. De kommer ju inte så ofta.

Vi får se om det blir något lugnare i morgon.
Muaha ha ha.
Vem försöker jag lura?

I morgon måste det packas upp efter helgens sommarstugevistelse så jag kan packa igen inför den kommande helgens sommarstugevistelse. Planerad avfärd är torsdag eftermiddag.
Varför stanna själv i molniga Las Palmas när hela släkten är i soliga sommarstugan?

 



Så nu ligger jag här i sängen igen och bloggar med lampan tänd och timmen sen.
Det är ingen hejd på vad häftig jag är.
;)
Tur att dunderförkylningen fortfarande är kvar och håller mig nere på jorden.

Nu dags för en ny dos med nässpray och försöka sova.

God natt!

/Y

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0