Skrivet den: 2013-06-05 Klockan: 23:17:47

Här är det fläckfritt

....efter nästan en hel vecka med vita linnebyxor.
Jag VET!
Helt otroligt.
 
 
 
 
Hela denna veckan har jag haft på mig SAMMA vita linnebyxor.
Vi har varit i parken och lekt.
Jag har lagat mat.
Jag har lekt med skitungar.
Jag har damsugit.
Jag har tröstat snorungar.
Vi var till och med på picnic på filt i gröngräset idag.
 
INTE.EN.FLÄCK
 
Jag kan ha dem i morgon också.
 
Möjligen, mycket troligt, att jag ÄNTLIGEN har kommit över världens bästa byxor ever.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Meekatt

Erkänn...det är latex och du torkar av dem med en våtservett?!

Svar: Aha är det så det är. De kanske är skyddade med nåt latex och fläckarna bara rinner av. För de är lika rena i dag. Nåt mysko är det ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-06-06 @ 00:29:31
URL: http://www.meekatt.com
Postat av: malinns

Flickan med guldbyxorna :-)

Svar: Njaaaa. Hade gärna velat ha sånna byxor som det bara var att hala ur sedlar ur ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-06-06 @ 00:56:09
URL: http://malinns.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0