Skrivet den: 2013-07-27 Klockan: 17:43:00

Här blev det en rejäl flopp idag

....när jag kom fram till den efterlängtade loppisen och det såg ut så här.....

 

 

 


Ve och förbannelse.

Efter att ha gått och lagt mig sent, haft lite nattstrul med Lillskatten och ÄNDÅ lyckats att vakna halv åtta utan att sätta väckarklockan, då kan ni förstå att jag var laddad för lite egentid och fyndshopping.

Att jag därtill gått i en timme på landsväg utan trottoar fast i en härlig stämning på grund av den friska morgonluften, den lugna morgonstunden och de många tankarna på alla fynd jag skulle göra, så blev det en otrolig besvikelse över att marknaden av nån mystisk anledning var inställd denna lördagsmorgon.

 



Ve och förbannelse.

I morgon är det loppis i Maspalomas. Inte lika bra. Men jag tror att jag får ta och åka på den i alla fall för att kurera mig från detta bakslag.

/Y

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

men fy så trist :(
Själv hamnade jag på en loppis idag av en slump och fyndade :) 3 fina kaffemuggar, en fin bricka och det bästa av allt ett par Levis 501:or, allt för 40 kr :)

Svar: Jisses vilka fynd. Fynd känns skönt i själen tycker jag ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-07-27 @ 20:27:51
URL: http://www.madredetres.blogg.se
Postat av: Freja

Åhhh, så surt! Hoppas på bättre lycka i morgon!

Svar: Ack ja så surt det kändes när jag kom fram ;( Fast det blev bättre nästa dag ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-07-27 @ 20:31:47
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Beny Alias Bumpen

Förmodar att du gick kustvägen till Arguineguin från sommarstugan genom tunneln! Den har jag gått en gång och aldrig mer :D Snacka om att sätta livet på spel :(
Bättre lycka på nästa loppis! :D

Svar: Jajjemen kustvägen är det. Och i tunneln finns un trottoar på bägge sidor så dar håller jag mig. Och så går jag på den sida dar det finns mest väggren att hålla mig på. Annars så blir det läskigt ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-07-27 @ 22:40:03
Postat av: Ruth i Virginia

Återigen - livet är inte rättvist för Yohanna.
Det kan vi ju alla hålla med om. Fy fasen, vilken besvikelse! Hoppas nåt riktigt underbart händer dej snarast.

Svar: Rättvisa? Vad är det? Men det kan bli bra ändå ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-07-28 @ 03:33:40
Postat av: Lisbeth

Så tråkigt! Hoppas det gick bättre idag!
Själv har jag tillbringat större delen av dagen i soffan. Nästan 30 gr och häftiga skurar såg till att det inte blivit något gjort alls idag. Så skönt! ;)
Kram

Svar: I söndags gick det mycket bättre. Men det är ingen hit med så höga tempraturer. Då FÅR man liga still ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-07-28 @ 21:42:08
URL: http://www.bettans-place.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0