Skrivet den: 2013-01-10 Klockan: 23:46:00

Sammanställning av Real - Års(livs)krönika

Jag har suttit och läst runt bland bidragen till veckans Real Life och bara lapat i mig beröm, tacksamhet och nöjda RealLifare.
Det var jag värd ;)
Det är därför som jag håller på med detta.
 
.....och så för att få glutta runt bland alla andra och få se hur de har det och känna att jag nog inte är SÅ misslyckad och ensam i världen om att ha det stökigt hemma, skelett i garderoben och ouppnådda drömmar.
Livet alltså - det RIKTIGA.
 
Tack så jädrar-a-namma mycket till alla som varit med och skrivit och delat med sig. Detta vore INGENTING utan er.
 
 
 
 
Orkar jag med att länka till resten av årets Real Life?
- Sladdlådan >>> med sammanställningen >>>.
- Semesterhistorier >>> med sammanställningen >>>.
- Real Life >>> med sammanställningen >>>.
- Grilla >>> med sammanställningen >>>.
- Sex >>> med sammanställningen >>>.
- Köksskåpen >>> med sammanställningen >>>.
- Mysställen >>> med sammanställningen >>>.
- Dela eller komplettera >>> med sammanställningen >>>.
- Karikatyrsmeknamn >>> med sammanställningen >>>.
- "Medicin"-skåpet >>> med sammanställningen >>>.
- Tidningshunger >>> med sammanställningen >>>.
- Händer >>> med sammanställningen >>>.
- Halloween >>> med sammanställningen >>>.
- Pysselmissar >>> med sammanställningen >>>.
- Julpyntning >>> med sammanställningen >>>.
- Sminkväskan >>> med sammanställningen >>>.
- Gnäll >>> med sammanställningen >>>.
- Årets händelse/upplevelse >>> med sammanställningen >>>.
 
Tillsammans med utmaningarna från första halvan av året, är dessa årets PRESTATIONER:
- Kick-offen & nytt år >>> med sammanställningen >>>.
- Julgransplundring >>> med sammanställningen >>>.
- Matlagning >>> med sammanställningen >>>.
- Heminredning & Projekt >>> med sammanställningen >>>.
- En doft från förr >>> med sammanställningen >>>.
- Melodifestivalen >>> med sammanställningen >>>.
- Jag >>> med sammanställningen >>>.
- (o)Vanor >>> med sammanställningen >>>.
- LÖVE >>> med sammanställningen >>>.
- Parfymer >>> med sammanställningen >>>.
- Sverige >>> med sammanställningen >>>.
- Smaker >>> med sammanställningen >>>.
- Vem spelar mig? >>> med sammanställningen >>>.
- Pynt >>> med sammanställningen >>>.
- Påsktraditioner >>> med sammanställningen >>>.
- Framtidsdrömmar >>> med sammanställningen >>>.
- Passioner >>> med sammanställningen >>>.
- Syskonskaran >>> med sammanställningen >>>.
- Stjärntecken >>> med sammanställningen >>>.
- Fåfänga >>> med sammanställningen >>>.
- Eurovision SC >>> med sammanställningen >>>.
- Rädslor >>> med sammanställningen >>>.
- Högar >>> med sammanställningen >>>.
- X-ålderskris >>> med sammanställningen >>>.
- Sommarlov >>> med sammanställningen >>>.
- Midsommar >>> med sammanställningen >>>.
- Carpe Diem >>> med sammanställningen >>>.
- Veckohandling >>> med sammanställningen >>>.
- Second hand >>> med sammanställningen >>>.
- Sommarstatus >>> med sammanställningen >>>.
 
FYRTIOÅTTA olika real Life under året. Det är ju inte klokt ;)
 
 
- Miriam med hela 12 bidrag ;)
 
- Jenny drar till med att hon deltagit i minst hälften ;)
 
- AnneliH har fått ihop 21 inlägg PLUS 5 stycken utkast som aldrig hanns att skrivas klart ;)
 
- Ann-Mari räknar ihop till 12 genomförda fast ett par stycken till som bara stannade i huvudet.
 
- Gardenhouse radar upp inte mindre än 21 stycken.
 
Och JAG tycker att det är helt otroligt att vi hunnit med så många under året. Och ännu mer otroligt att ni hänger på mina tokigheter. Och att ni tycker att det är kul och intressant.
Men hur i alla världen ska jag kunna klå detta under detta år?
;)
 
Tack alla, både läsare och skrivare, för detta Real Life år - år 2012. Nu kör vi i år igen så får vi se vart vi hamnar.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Kul att du kör i år med!
Trevlig helg,
Sussi

Svar: Ja nu försöker vi ett år till så får vi se när ideérna tar slut. Glad fredag!
Yohanna i Las Palmas

2013-01-11 @ 05:54:05
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Postat av: AnneliH

Hur kul som helst att du orkar och vill fortsätta! Tack som bara den för allt jobb du lägger ner och underhåller oss :)

En liten rättelse från mig; 26 st varAv 5 utkast, alltså 21 st R.L.
Tänk så fel det kan bli när man skriver och läser om och om igen, "läst men ej förstått". Jag får gå in och göra en rättelse. :)
Trevlig fredag till Er!

Svar: Jag rättar här också. Rätt ska vara rätt ;) Trevlig fredag tillbaka!
Yohanna i Las Palmas

2013-01-11 @ 08:51:46
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Dagliga Ljusglimtar

Nu är jullovet slut så nästa Real life får jag försöka vara med:)

Svar: Det ser jag fram emot ;) Då ska vi ta och sammanfatta julen så börja spåna.
Yohanna i Las Palmas

2013-01-11 @ 09:32:00
URL: http://dagligaljusglimtar.blogspot.se
Postat av: Freja

Jag missade igen! Men jag måste ju ha varit med på runt 35 stycken! Och den allra roligaste var den om att grilla, där jag verkligen fick chansen att ösa ur mig hur mycket jag ogillar det ;-) Tack för att du fixar det här så fantastiskt roligt och bra, jag lovar att jag snart kommer med igen!

Svar: Ja du har inte missat många, helt otroligt. Så du tycker om att ösa ogillande ;) Då får jag försöka hitta något som matchar det ämnet ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-01-12 @ 00:15:43
URL: http://frejareddevil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0