Skrivet den: 2013-08-30 Klockan: 00:55:47

Semester dag 25 - med en liten sorglig stämning

...eller nu på slutet måste jag väll tillägga. Den var inte sorglig tidigare under dagen. Eller nostalgisk kanske jag ska beskriva det som.
Det blev lite nostalgiskt här på slutet.

Jag träffade nämligen en tjej här på eftermiddagen som tittade på och ville köpa en del av Lillskattens avlagda kläder. Så vi gick igenom dem och hon tog vad hon ville ha.

Så mycket minnen som kom upp. Så sorgligt det blev.
Men vad ska jag göra?
Jag kan inte spara på alla kläder som blir för små. Jag får ju knappt plats med dem som vi använder just nu.
Bättre att nån annan får användning för dem.

Jag sparar de allra finaste, de som har speciella minnen. Men med tanke på vad JAG har använt av allt det som min mor och svärmor har sparat, så är det inte speciellt troligt att det som jag nu sparar kommer att användas av mina, förhoppningsvis, kommande barnbarn.
Tiderna förändras.
Ständigt....

Och så har jag läst ut första delen av Grey (för andra gången) och det är ju väldans sorgligt det också.
Fast det finns ju en andra del att påbörja.

Ja vi SKA titta närmare på den. Jag måste bara reda ut lite först vad JAG tycker om detta.

/Y

.


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Nämen va söt..hade hon somnat där? :)

Svar: Nej faktiskt inte ;) Hon lâg bara och vilade lite. Men skön pose ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-30 @ 12:23:27
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Marie-Louise

Ja att börja rensa bland barnens kläder kniper lite extra i hjärtat. Det är då man verkligen inser hur stora dom blivit... Kram

Svar: Ja det gâr verkligen fort. Fast samtidigt jättesakta ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-31 @ 11:26:04
URL: http://www.madredetres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0