Skrivet den: 2013-08-29 Klockan: 01:45:32

Semester dag 24 - med besök på en annan strand

.....herre jisses! Har det gått 24 dagar på semester. Det är ju jättemånga. En evighet. Det känns inte som det.

I alla fall. Jag skulle berätta om min spännande dag för min lillasyster, som legat sjuk hemma och inte haft något spännande alls stackaren, och kom fram till att det inte hänt något spännande alls under min dag.
....om det nu över huvud taget brukar göra det.

Vi tog den nya tunneln till grannbyn Mogan och låg på stranden där hela dagen. En resa som idag tog ÅTTA minuter istället för betydligt längre och betydligt kurvigare och utan den kräklust som brukar uppstå vid serpentinvägar vid ravinkanter där man inte kan möta en buss utan att någon måste backa eller tvingas ut över kanten.
Jag blev ett stort fan av de nya tunnlarna.
Fler resor kommer troligtvis att komma till skott nu.

Och DÄR låg vi på stranden hela dagen och inte ett dugg spännande hände värt att berätta.
Inte förens det började skymma begav vi oss hemåt.
Trötta men nöjda.

Nu gäller det att suga musten ur dessa sista dagar på semestern. Innan allvaret börjar på riktigt igen.

/Y

.


Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Oh ja, njut hårt!! =)

Svar: Ja man fâr passa pâ medan har tillfälle ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-29 @ 15:25:06
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0