Skrivet den: 2013-08-25 Klockan: 02:41:55

Semester dag 20 - med paus i semestern

....för idag åkte vi tillbaka till Las Palmas för en liten paus i sol-&-badandet. I morgon väntar bröllop och vi är bjudna.

Och jag har inget att ta på mig.
Konstigt va.

Jag har i alla fall depilerat benen och målat naglarna, så kläderna är ju bara en petitess.....eller?

I alla fall så var vi en sväng om en affär på hemvägen och införskaffade Guldklimpens skolböcker.
Efter mycket om och men, och ångest, så är det nu klart i alla fall.
Som jag har jämfört priser och pratat med andra mammor som hållit på med samma huvudbryderi som jag.
I slutänden så var det bara ett par euro som skiljde och jag kände mig i alla fall lurad efter avslutad affär.

Så var vi 1400 kr fattigare men Guldklimpen har nya böcker till skolan.

/Y

.


Kommentarer
Postat av: Freja

Hoppas du fick till en passande outfit till bröllopet, ha så kul!

Svar: Det blev bra till slut. Faktum är att vi var perfekt klädda.....allihopa ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-25 @ 22:59:52
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Ruth i Virginia

Du är "stunning" i din svarta hatt.
Hoppas du har en liknande att bära på bröllopet. Ingen skulle bry sej vad annat du har på dej. :)

Svar: Ha ha nej solhatten tog jag inte pâ mig pâ brölloppet ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-25 @ 23:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0