Skrivet den: 2013-08-21 Klockan: 00:48:22

Semester dag 16 - med REGN-förhinder

Vanligtvis, under denna semester, har jag bloggat pâ kvällen via mobilen, sittandes i det enda hörn av bungalow-komplexet som har WiFi-täckning.
I kväll blir det ingenting. Det spöregnar ute.
 
Ja ni läste rätt. Det spöregnar i solparadiset Puerto Rico nu i augusti.
Jag tror aldrig jag varit med om det förrut.
Det har varit nâgot som vi skämtat över.
Att det skulle sätta igâng att regna nu, här, under semestern.
Otroligt.
 
Vi var tvugna att springa ut, mitt i middagen, i regnet och känna pâ det för att tro pâ det. Jag, ungarna och Älsklingen. Och JA, det regnar.
Och naturligtvis har jag inget paraply här, med mig pâ semestern.
Det vore som att ta med sig badbyxor upp i fjällen när man ska pâ skidsemester i december, till ett ställe där det INTE finns nât badhus.
Ni fattar?
 
Sâ det blir inget blogginlägg härifrân i kväll.
Ja inget med bilder i, i alla fall.
Jag kan ju inte gâ ut i regnet.
Det fattar ni ju.
Sânt är ju livsfarligt ;)
 
God natt!
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Ha ha... nä såklart kan du inte gå ut!! Hoppas det var en mycket tillfällig sinnesförvirring av vädergudarna... Kram=)

Svar: Ja det var det visst, tillfällig förvirring. Inget regn sedan dess ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-21 @ 09:40:53
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0