Skrivet den: 2013-08-18 Klockan: 00:22:55

Semester dag 13 - med tivoli på stranden

....ja för jag har världens bästa lekfarbror som man. Han leker med ungarna från det att vi kommer ner till stranden tills dess att vi går hem.

Fjärran är de dagar då vi låg sida vid sida på handduken och småpratade om ditt och datt.

Men jag ska inte klaga, de verkar att ha skitroligt. Idag byggde han en skjutbana som de skulle skjuta prick på med vattenpistolen. Jag hade god lust att börja ta betalt:
- tre skott en euro.
För det blir ju alltid så att strandens ungar hamnar hos oss och så får alla föräldrar vila i fred.....

Ja vi hamnade naturligtvis på stranden idag och det var väl tur. Det har varit snorvarmt och ända sättet att överleva på har varit att ligga i blöt.

Men avslutat boken har jag.
Hu så tomt det känns nu.
En ny kanske.....

/Y

.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Grattis till att ha lyckats läsa en hel bok! Då har du ju ändå haft en del vila. Bara att börja på nästa :-)

Svar: Ja nu har jag kört igâng med nummer 2. Här finns en hel hög att hinna igenom.
Yohanna i Las Palmas

2013-08-18 @ 12:50:40
URL: http://fdensammamamman.blogspot.com/
Postat av: Queen of Kammebornia

Vad härligt det låter!

Svar: Jajjemen det är det. I en sekund eller tvâ, sem händer det alltid nâgot och de blir osams ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-18 @ 19:37:37
URL: http://queenofkammebornia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0