Skrivet den: 2012-09-03 Klockan: 00:49:59

Här lever vi ute-liv

Det blev en HEL-dag pâ stranden.
Helt oplanerat.
Men jättebra.
Det är nästan de, de där oplanerade dagarna som blir de bästa...
 
Härligt ocksâ att se att det är folk som vâgar hänga pâ veckans Real Life och snacka om sex pâ sin blogg. Jag kunde väl slâ mig i backen pâ att det inte bara är jag som gâr omkring och tänker pâ sânt ;)
 






 


Och som jag skrev pâ Facebook:
"Vad är det äckligaste man kan hitta pâ stranden, i vattenbrynet där ditt barn leker?
Förra veckan hittade vi en bajskorv och i gâr en binda.
Vad ÄR det med folk? "
 
Sedan sâ blev det spontanmiddag med grannarna pâ uteplatsen. Jag älskar verkligen att ha uteplats. Tror ni inte att man skulle kunna hänga pâ en sân pâ lägenheten ;) ?
 
Men nu dags att gâ och knoppa. I morgon mândag och arbetsdag. Sâväl för Älsklingen som fâr ta lastbilen härifrân till Las Palmas, som för mig som ska försöka överleva här, själv med tvâ monster. Men MED uteplats.
Det kan bara bli bättre.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Härliga bilder från stranden :) men mindre härligt att hitta sån´t äckligt i vattnet. Hoppas ni får en härlig dag.

Svar: ÄCKLIGT var ordet :(
Yohanna i Las Palmas

2012-09-03 @ 06:38:19
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0