Skrivet den: 2012-09-07 Klockan: 01:29:16

Här händer det inget speciellt

När man kommer ner i köket pâ morgonen och möts av detta, ja dâ är det sâ att man vill gâ upp och lägga sig igen.
;)
Tur att man är chef pâ sitt egna jobb och kan bestämma att det är precis vad som jag behöver, gâ och lägga mig igen.
 
 
 
 
Ha ha ha som om jag har nâgot stt säja till om i mitt egna hem.
Pâ med diskhandskarna bara.
 
Förlât min dâliga humor. Det har varit en SÂN dag bara. Lite väl mânga konfrontationer med smâcheferna här hemma under dagen bara.
Det sänker mammasjälvförtroendet ner i stövelskaften.
 
Och sâ behövs det bara att de tvâ somnar som smâ änglar i sina sängar sâ är livet härligt igen...

 
 
Snart är detta sommarlover över och jag tycker nog att jag lyckats ganska sâ bra med att fylla det med sommarlovsaktiva saker.
Jag känner mig stolt över mig själv.
Jag som var sâ orolig i början pâ sommaren.
 
Helt otroligt egentligen att det är över. Nu börjar allvaret igen med tidiga mornar och stressiga kvällar.
Jag mâste verkligen se till att njuta och suga ur det sista ur den sista dagen, fredag. Pâ lördag eftermiddag bär det av mot Las Palmas.
Men först lite loppmarknad och storstädning av bungalowen.
 
Men en sak i taget.
Först fredag och suga must.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Eva

Älskar din blogg och skrattar igenkännande när jag såg "diskberget". Jag hade också en dålig dag pga halvvuxna chefer. Kram från Norrland

Svar: Sâ jättbra. Skönt att höra att dessa fenomen existerar pâ andra ställen ocksâ ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-07 @ 07:35:23
Postat av: Justlikeacat

Typiskt, hela mitt inlägg försvann.
Synd att jag missade din sexutmaning. Den verkade rolig!
Har varit jätteförkyld så jag har inte orkat göra någonting och därför missade jag den.
Ha det så bra på resan!
Kram!

Svar: Nej nej det kom fram. sâ synd att du ville vara med och missade det. Du kan ju alltid skriva i efterhand. Nu blev jag sâ nyfiken ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-07 @ 11:50:53
URL: http://blogg.amelia.se/justlikeacat/
Postat av: AnneliH

Ha..ha..ja, det är väl så det är på hemmafronten. Hoppas ni får en härlig fredag/lördag i syd så du kan ladda batterierna till nästa vecka. :)

Svar: Ja nu fâr det laddas batterier när skolan börjar ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-07 @ 16:27:58
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0