Skrivet den: 2012-09-30 Klockan: 22:50:09

Här är det slött just nu

...för visst, jag över levde gårdagens tjej-kalas som blev en hit, men inte mycket mer.
 
På eftermiddagen så drog vi iväg (ja jag kanske släpade min trötta lekamen eller nåt sånt) till kanariska trädgården där tjejerna från igår hade picnic och "låt-ungarna-springa-så-mycket-de-orkar-så-de-somnar-fort-i-kväll". Det regnade en skvätt men det gjorde inget för vi satt under tak. Och ALLA med solglasögon på för att dölja de mörka ringarna under ögonen som visst var värst på mig enligt de närvarande ;)
 
 
 
 
Men det förstår ni ju att efter ett sånt här kalas så FÅR man vara trött, ha ont i huvudet och behöva solglasögon.
Det kommer mer info om det, var så lugna ;)
Och veckans Real Life kommer också, men just nu så flög inspirationen all världens väg. Det gör inget. Den kommer tillbaka.
 
 
 
 
Jag är TRÖTT nu ;)
Jag tänker sätta mig i soffan, slötitta på något halvdåligt, kramas med Älsklingen, försöka äta upp det som blev över av after-eight-kladdkakan som jag gjorde tills igår och kanske gå och lägga mig tidigt...
 
/Y

Kommentarer
Postat av: vuxenmamman

Barnkalas....tack gode gud att den tiden är över....gillade aldrig det!

Svar: Barnkalas? Detta var ett KVINNO-kalas och det hoppas jag verkligen att den tiden inte är förbi för dig ;) kalaskul...
Yohanna i Las Palmas

2012-09-30 @ 23:50:50
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Postat av: Anna

Är man så trött och sliten efter en kväll med tjejerna så indikerar ju det att man haft en riktigt rolig kväll och det var bu meningen antar jag. Så att man släpar sig fram lite dagen efter är definitivt förlåtet!
Väntar med spänning på nästa Real Life!
Ha en go måndag!

Svar: Ja det blev ett RIKTIGT kalas som det var VÄRT att vara lite trött efteråt. RL på g nu.
Yohanna i Las Palmas

2012-10-01 @ 07:48:14
URL: http://pajver.blogspot.com
Postat av: Spanienfrugan

Vad fin du var på kalaset. Ni ser ut att vara ett härligt gäng damer :)

Svar: Ja det var ett härligt gäng. Inte gick det att få en syl i vädret heller ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-10-01 @ 09:03:53
URL: http://spanienfrugan.blogg.se
Postat av: Mor & Far

Vilka brudar !!


Svar: Riktiga kalaspinglor allihopa ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-10-01 @ 17:24:12
Postat av: Mor & Far

Ny klänning igen den var jätteraffig.

Svar: Inte ny bara aldrig använd....av mig. Gammal ärvd från syster Sara.
Yohanna i Las Palmas

2012-10-01 @ 17:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0