Skrivet den: 2012-09-07 Klockan: 16:54:19

Fredagsvägningen har semesterstängt

Ja det blir ingen vägning idag.
Jag har ledigt.
Och ingen vâg finns det heller. Den är hemma.
Men pâ söndag sâ blir det slutnota inför kickoffen pâ mândag. Sâ vägning blir det.
Bara inte idag. 
 
 
 
Och pâ tal om att ha semester frân "operation fettsanering" sâ hade jag gâtt och spanat pâ dessa rör under ett par dagar. Det var erbjudande om att köpa tre för 4 euro. Och Pringles är ju alltid Pringles om man sâ säger.
De är ju alltid bra.
Och en massa nya smaker som verkade spännande som jag ville prova.
 
Men ack vilken besvikelse.
Köp dem inte om man sâ säjer.
Jag provade Salt & Vinäger, Barbeque och den hederliga Sourcreamen. Av dessa var de bara Sourcreamen som jag gillade och som jag tänker äta upp. De andra fâr nân annan tvinga i sig.
BRA! Dâ har jag det begäret stillat och slippet tänka mer pâ det.
 
Men nu är det fredag och jag skulle helst av allt bara vilja slänga mig ner pâ soffan och ligga still och tycka synd om mig själv.
Mens.
Det borde vara förbjudet pâ semestern.
Ja annars ocksâ för den delen...
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Chips är livsfarligt!..för mig :) Har jag börjat så kan jag inte sluta, därför köper jag sällan hem sådant, men Sour Cream är god, de andra gillar jag inte heller :) Ja, du får ta ett "soffhäng" med tillhörande chipskooma :) Kram!

Svar: Älsklingen är likadan, har han väl börjat sâ slutar han inte förens pâsen är slut, eller andra eller tredje ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-07 @ 17:47:56
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Jag vet inte.. men jag tycker Pringles blir bara sämre och sämre :( Förut gillade jag dem men nu tycker jag inte att de smakar som de ska... eller om det är jag som ändrat smak bara :D

Ha det bäst!!

Svar: Jag äter dem inte sâ ofte, sâ kan inte fâ nâgot helhetsperspektiv. Men dessa blev en besvikelse.
Yohanna i Las Palmas

2012-09-07 @ 19:43:19
URL: http://tjejmorsan.blogg.se
Postat av: Dagliga Ljusglimtar

Pringles här med, men vi chansar inte utan kör slut crème. Gott! Trevlig helg:)

Svar: Ja det var dumt av mig att chansa. Trodde jag skulle hitta nân ny favorit, men icke ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-07 @ 19:49:51
URL: http://dagligaljusglimtar.blogspot.se/
Postat av: Freja

Älskar salt & vinäger chios (mammachips kallar ungarna dem...) men tycker alla pringleschips smakar papper...

Svar: Ja dessa var inga höjdare. Förutom de gamla hderliga sourcreamen dâ.
Yohanna i Las Palmas

2012-09-07 @ 21:09:22
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Martina

Meen åååh vad sugen jag blev på salt & vineagar chips nu då!!! Fast det ska helst vara den amerikanska varianten....

Svar: Âh smakar de annorlundare? För jag har smakat vanliga sânna chips och de var goda.
Yohanna i Las Palmas

2012-09-07 @ 21:16:58
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Viktoria - Hallon

sourcreamen är alltid bäst! :D

SV: Ullared är hur mysigt som helst, du borde besöka det någon gång! Priserna är normalt sett lite till mycket lägre på varorna, t.ex. jag köpte en liten handväska i tyg för 79 kr och mina kompisar köpte lite större svarta, läderaktiga handväskor för runt 180 kr (normalt i en svensk väskaffär skulle de nog ligga på minst det dubbla!)

Kom hem med en massa bra saker, bland annat lakan, bakningsmaterial, koppar, två tröjor, gratulationskort, scrapbookingmaterial, kuddar m.m. :)

Ha det jättebra! :D

Svar: Ja jag måste verkligen komma till skott och åka dit när jag kommer till Sverige nån gång. ALLA talar ju om detta shoppingmecka ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-10 @ 22:14:28
URL: http://hallonsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0