Skrivet den: 2012-10-17 Klockan: 00:33:36

Här var vi på Ikea

...och fick fatt i de så hett eftertraktade julklappspapprena. Ja, för nu har startskottet gått för julen.
 
 
 
 
Det kom ett SMS till Älsklingen om att Ikea nu tagit fram julsakerna och att vi var SÅ välkomna dit att botanisera.
Tillsammans med resten av alla på Gran Canaria...
Nej det var ganska så smärtfritt där inne.
 
MEN jag vet hur det brukar gå till här. Om man inte åker dit så fort som de tagit fram julsakerna så blir man utan.
De går åt som smör i solsken.
Eller så tar de in för lite saker.
 
Det är hur som haver, men nu åkte vi dit i alla fall, mitten på oktober och julstämningen installerade sig som om det vore 1:a advent.
Och vi kom hem med julklappspapper ;)
 
Visserligen så kom vi hem med en massa annat också, för det var ju Ikea vi åkte till. De måste ha nån mystisk drog i luftkontitioneringen där, för det är helt OMÖJLIGT att bara komma därifrån med det som man har på listan.
 
OMÖJLIGT!
Vilken affärsidé.
Jag vill också komma på en sån.
 
Men det får vi ta i morgon. För nu måste den här damen vila.
 
/Y
 
PS Onsdag i morgon (Real Life), snart är det helg...DS

Kommentarer
Postat av: Meekatt

Det är ju inte okej att vara sådär snygg och solbränd i oktober...på Ikea! ;)
Men ja, jag kan förstå att du vill bunkra julsaker! Fattas du något så skickar jag till dig, säg bara till! ;)

Kram!

Svar: Ha ha jag skulle behöva en julskinka. 5 kilo si så där. Som tur är så åker vi till Sverige just precis då och då ska jag smuggla hit en på tillbakavägen, så du slipper skicka. Men tack ändå ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-10-17 @ 00:43:55
URL: http://www.meekatt.com
Postat av: stefan

Hej
Har du en sådan där tomte som klättrar på balkongen eller fönterkanten. Kommer ihåg jag tyckte dom var så häftiga och ville köpa en med mig hem, men vi var där första veckan i januari så allt var slut.

Svar: Åh så synd att de var slut. Och jag har inge sådana där klättrare, de finns med jultomten eller de tre vise männen som klättrar upp till en. De är speciella här men jag har liksom inte fallit för dem....än. Om du vill så kollar jag upp om det finns någon till dig.
Yohanna i Las Palmas

2012-10-17 @ 08:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0