Skrivet den: 2012-10-30 Klockan: 00:50:09

Här kommer vår helg

...som var lite upp och ner och fram och tillbaka, på alla sätt och vis. Helt underbar fast på ett annat sätt jäkligt överaskande. Men vi njöt på, av både sol och regn, bad och soffhäng. Precis som en helg ska vara, INKLUSIVE tacos ;) Man får för bövelen inte missa tacosarna ;)
 
 
 
 
Lördagsmorgon och frukost på terassen. Den bästa av dem alla enligt Älsklingen som till vardags inte äter frukost. Det tar han igen med råge på helgen. Men att få dricka kaffe i lugn o ro, där överdrev han.....en aning ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var vår helg det.
Nu är det måndag.
På torsdag är det helg igen.
Och i morgon väntas det mer regn.
Det går i ett här ;)
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken mysig helg ni har haft!

Och jag måste säga att jag tycker mig märka en viss förändring hos dig (och bloggen)på senare tid. Du verkar mer lugn och harmonisk nu tycker jag. Inte ta det på fel sätt nu för jag menar inget illa, men det känns mer positivt i ditt liv just nu och jag är så glad för din skull! Vet inte om du fattar hur jag menar men det är bara en känsla som du och bloggen utstrålar numera tror jag.

Önskar dig en fantastisk tisdag!

Svar: Jag är inte riktigt säker på att jag förstår vad du menar och jag tar det ABSOLUT inte som något dåligt det du skriver. Det fick mig att fundera, HAR det hänt något?, som jag kanske inte märkt men borde lägga märke till.....hmmm. Kanske att sommaren är över, den var lite stressig ;) Förklara gärna mer så ska jag fundera mer. Kan hända att något hänt......
Yohanna i Las Palmas

2012-10-30 @ 08:51:57
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Marlene

Jodå, det regnar här med... och är typ 2 plusgrader. Jättemysigt... NOT!!!

Svar: Nej det förstår jag att man kan ha det roligare än regn och blött. Då får det hellre frysa till och bli snö va ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-10-30 @ 09:03:05
URL: http://fdensammamamman.blogspot.com/
Postat av: AnneliH

När det regnar hos Er så kommer det verkligen med besked :) Härligt att vara i regnet när det fortfarande är varmt ute. Ha en fin dag!

Svar: Ja i lördags var det nästan FÖR varmt i regnet. Det kändes som att gå i en djungel. Jättelustig känsla faktiskt.
Yohanna i Las Palmas

2012-10-30 @ 09:37:40
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: kaffehörnan

Vad charmiga bilder

Svar: Tackar. Ja ibland så lyckas man pricka in nåt bra kort. Även en blind höna....osv ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-10-30 @ 23:44:38
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0