Skrivet den: 2012-10-05 Klockan: 13:13:11

Fredagsvägning

Jag var ärligt rädd när jag hoppade upp på vågen i morse.
Det här går aldrig bra, gnällde jag i mitt huvud.
Hu vad jag kommer få skit för den här veckan.
 
För vilken vecka det har varit. Jag har varit konstant hungrig och det har varit omöjligt att stå emot småätandet. Ni vet som när man är gravid och får sånna där ryck som man bara MÅSTE tillfredställa.
Det finns inget annat val.
Dö eller äta ;)
 
Fast jag inte har varit gravid då och inte heller kan jag skylla på mensen för den kom redan. Men att jag var bakis, det kan jag skylla på. Som att min kropp BEHÖVDE allt det där som jag stoppat i mig.
Choklad (förbannad vare denna uppfinning ;), smörgåsar, flingor, ja vad som helst som kom i min väg...
Det har varit som ett stort hål i magen som ekat, även fastän jag ätit riktig mat och det ordentligt.
 
FREDAGSVÄGNING
- 0,4 kg.
Förvånad!
I bästa fall hade jag hoppats på ett stillastående. Men en nedgång? Jag är så glad att jag hoppar....innombords ;)
 
Fast det fattar ju jag också att man går inte ner i vikt om man äter en massa choklad och smörgårar mellan målen. Därför blir helgens uppgift att äta ur allt sånt ur kylen. Eller ta ner det till sommarstugan och låta det vara kvar där.
 
Bort med frestelserna.
Jag klarar det inte.
 
 
UTVÄRDERING
En vanlig vecka, vi börjar komma in i det här nu efter skolstarten och allt börjar falla på sina platser.
Morgonrundor, bra mat och.....inget...hrm hrm godis. Ja det var ju det där med godiset, eller den förbenade chokladen. Jag har ett par chokladkakor i kylen som jag fått >>> och de vill jag ju varken slänga eller klämma i mig på direkten. Men när de ligger där, och speciellt om de är öppna, ja då har jag inte kunnat, denna veckan bara hoppas jag?, stå emot dem utan tryckt i mig i smyg, i skymundan av kylskåpsdörren.
FY vad pinsamt ;)
 
Det var denna veckan.
Morgonrundor - Check!
Mat - Check!
Godis - Fail :(
Och 1,6 kilo kvar till målet.
Hur har det gått för er?
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Justlikeacat

Varit förkyld och snyft är fortfarande inte bra.
Har gett upp mina dieter och bantande. Jag blir alldeles för nojig och slutar helt att äta så jag skaffade mej en idol istället: Kim Kardashian! Ha! Nu får mina lår och rumpa bli hur stora de vill!!! Moahahaha!

Svar: Lâter bra, fâr kolla upp denna Kim, lâter som en juste taktik ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-10-05 @ 13:55:40
URL: http://blogg.amelia.se/justlikeacat/
Postat av: AnneliH

Härligt!...när det fortfarande går åt rätt håll. Själv försöker jag fortfarande mota bort förkylningen från helvetet så jag är glad om jag kommer upp på morgonen :) Trevlig fredag till Er!

Svar: Uff förkylning som inte gâr över. Inte bra. Krya pâ dig.
Yohanna i Las Palmas

2012-10-05 @ 14:22:13
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Ansibecki

Grattis till viktnedgången! Jag tror att du kommit in i bra rutiner, så då gör inte några snedsteg så mycket. Bara du kommer tillbaks till de bra rutinerna igen. Jag kämpar fortfarande med att hitta mina bra rutiner som jag tappade bort någonstans i våras... ;) Men jag har i alla fall börjat träna igen och det är ett stort plus. Så får vi ta tag i sötsakerna senare. Ha en trevlig helg!

Svar: Ja de där rutinerna ja, de fâr man inte ge för stora friheter ;) Men vi tar snart kontrollen igen och hejja dig med träningen ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-10-05 @ 19:56:22
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com
Postat av: Freja

Tjänsteresa... Jag går mycket, men äter dåligt...

Svar: Det är ju nackdelen, allt blir upp och ned med rutinerna och vanorna.
Yohanna i Las Palmas

2012-10-05 @ 20:42:50
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0