Skrivet den: 2012-11-06 Klockan: 23:55:54

Här kommer fler awarder

...ja de liksom bara haglar över mig och jag känner hur stjärnglansen börjar att glittra om mig ;)
Eller också så är det bara svettpärlorna som blänker på min panna när jag inser hur stor tacksamhetsskuld jag står in nu när alla varit så snälla ;)
 
 
 
 
Jag fick ju en award här-om-veckan >>>, och stolt som en tupp gick jag här hemma och sprätte omkring mig.
 
Sen så fick jag en av Anna, som skrev så här fint om mig:
"Yohannas
Det är en tjej som flyttat till Las Palmas för några år sen och hittat lyckan där med make och två barn. Hon skriver om det mest vardagliga på ett komiskt och igenkännande sätt. Vi är otroligt lika i mkt men också väldigt olika."
 
Tack Anna för att du uppmärksammade mig. Det är så trevligt att du har kommit in här på min blogg. Du kommenterar nästan varje dag och kommer med små finurligheter som gör att jag får dra på smilbanden. Sånt uppskattas verkligen.
 
Och döm om min förvåning när det damp ner EN TILL award hos mig. Nu kunde jag nästan inte tro att det var sant.
Denna gången så var det Ann-Mari som skrev:
"Yohanna i Las Palmas - för
att hon inspirerar mig till att betrakta mitt liv och varje vecka får mig att inse hur fint det verkligen är, i all sin vardaglighet."
 
Tack så mycket Ann-Mari. Du är en av mina trognaste RL-anhängare och jag blir SÅ glad varenda gång som det dimper ner ett bidrag från dig. Precis som du skriver så inser vi hur fint det vardagliga är....tillsammans ;) Och du ger mig tillfälle att få läsa om din vardag.
 
Nu är det bara att börja vänta på att det där erbjudandet om att vara med i storfilmen om mitt liv ska komma, att få ett kalas-kontrakt på att skriva mina memoarer och att banken ska ringa och vill förvalta mina förmögenheter.
Va?
Tror ni inte?
Det tror jag... ;)
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Du är värd varendaste ord och utmärkelse :) Ha en härlig dag!

Svar: Tack så jättemycket för det fina <3
Yohanna i Las Palmas

2012-11-07 @ 05:50:00
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0