Skrivet den: 2012-05-09 Klockan: 23:23:16

Sammanställning Real Life - Stjärntecken

Jag är helt hänförd, jag läser och läser, HUR kan det stämma sâ bra?
Veckans Real Life om stjärntecken. >>>



Om mig, Jungfrun sâ stâr det att jag är kritisk, mest mot mig själv och mycket medveten om mina brister och överdriver dem ofta.
Jag tycker inte om förändringar.
Jag har svârt för att skaffa vänner och kan verka kylig, men det är bara för att jag är blyg och har svârt att lita pâ andra.
Jag är mycket metodiskt och lättlärd, har gott sinne för detaljer. Men ibland sâ lägger jag sâ stor vikt vid dem och är sân perfektionist att själva arbetet aldrig blir av, jag kommer inte till skott.
Om nâgot gâr fel sâ tappar jag väldigt lätt modet.

Jajjemen. Det är jag det, Yohanna ;)



Jag funderar pâ om det kan vara sâ att vi kan hitta oss själva i ALLA stjärntecken. För det lâter FÖR spookey att det skulle ligga nân sanning i detta.
Eller vad säjer ni?

Typiska stjärntecken är i alla fall:

- Ann-Mari är SKYTT och hâller med om det mesta i beskrivningen förutom att skyttar är:
"underhållande och sociala med stort behov av spänning och förändring - det är absolut inte jag. Jag är en väggros."

Och sâ en mycket viktig sak, att hon inte skulle gâ bra ihop med sin man sedan 20 âr tillbaka. Fel, fel, fel ;)

- Ewa är OXE och oxar beskrivs som:
"Med kärleksplaneten Venus som stjärnteckenhärskare blir Oxen varm och sensuell. Oxen uppskattar skönhet och livets goda."

Ewa själv hâller med och skriver att oxe är hon sâ det bara "dammar" om det. "Kläder, inredning och mycket envis.

- Marie-Louise är mera tveksam till sitt tecken som är LEJONET och kommer in pâ frâgan om man är det tecken som man föddes i eller det som man BORDE ha fötts i. Vilket är en väldigt bra frâga som naturligtvis mâste ha ett svar ;) >>>

- Freja VATTUMAN och TIGER har färgat det som stämmer in grönt och det som inte stämmer in rött. Jag tycker minsann att det lyser mest grönt där ;)

Hon är även lite inne pâ samma teori som mig och har läst pâ om de andra stjärnteckena. Men fâr nog erkänna att hennes vattuman nog är det som känns bäst för henne.

Âterigen sâ har en vecka gâtt och ett Real Life är över. Tack sâ mycket för alla era berättelser och âsikter. Som vanligt sâ har det varit ett stort nöje att lära känna er lite till.

/Y

Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Kul att läsa, måste ta reda på vad mitt står för...

Hänger på nästa vecka, blev farmor igen igår!

Kram Sussi

2012-05-10 @ 05:53:21
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Ann-Mari

Det var intressant. Både att läsa om hur andra tolkar det, och vad de tycker att stämmer in och att själv begrunda hurudan man egentligen är. Tack för en givande utmaning. Man kommer inte ifrån att det finns likheter. Min syster är också jungfru, och speciellt det om att ha sinne för detaljer (näst intill perfektionism) fick mig att le. När hon sydde på maskin, fäste hon alla ändar med synål - jag sydde bara lite back/fram och klippte av tråden och hoppades att de skulle hålla :-D

ha en fin dag!

kram

Ann-Mari

Postat av: AnnaPanna

DU, Svårt att skaffa vänner och verkar KYLIG???? Eh, den gubben köper jag INTE serru!! :D Puss på re!!

2012-05-10 @ 10:10:01
URL: http://annapannis.blogg.se/
Postat av: Isacs Mamma

Härligt att du är med i Dagens blogg hos mig:)



Är allt bra med dig?

Kram!

2012-05-10 @ 11:52:06
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hihi så gott! :)

Önskar dig en fortsatt fin torsdag! :)

2012-05-10 @ 12:12:30
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Freja

SOm vanligt kanonbra sammanfattning!

2012-05-10 @ 19:46:56
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Härlig sammanfattning som vanligt :)



Kram

2012-05-10 @ 21:50:04
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0