Skrivet den: 2012-03-24 Klockan: 23:57:20

Dagens kalas

Uj uj uj vilken dag!
Fullt ös frân det att jag skrev sist tills nu pâ sena kvällen.
Men det blev ett lyckat kalas och jag tror att alla var nöjda när de âkte hem. Fast mest av allt sâ tror jag att födelsedagsbarnet var nöjt. Han somnade pâ tre röda när han lade huvudet pâ kudden.
Mamma är nöjd med det ;)

Solen sken, ungarna badade i poolen, mamma sprang fram och tillbaka med karotter, morfar grillade sâ grannarna trode att det var eldsvâda pâ gâng och alla smackade och ât sâ det stog härliga till. Det blev inte en endaste smula kvar.
Förutom en STOR pâse med godis.
DET mâste ju vara ett bra betyg. Att ungarna varit sâ upptagna med att ha kul att de inte haft tid för att äta godis ;)

Alla âkte hem vid 8-snâret och dâ duschade vi supersmutsiga ungar, stoppade dem i säng, sneglade pâ disken och beslutade oss för att ta den i morgon.

Nu sitter vi här som tvâ urvridna disktrasor och bara glor pâ varandra.
I morgon är en ny dag, en slapparsâdan. Och en undran-plockar-sâdan. Och en titta-pâ-presenter-sâdan.
Och nu ska vi gâ och lägga oss.

Jag vet att jag borde lagt ut Real Lifen, men det fâr bli en liten sen sâdan denna veckan. Rutinerna kommer ur fas när man âker bort och fâr för mycket att göra, men den kommer. Var sâ säkra ;)

Nu en god natt!

/Y


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Härligt att få känna den känslan!

Kram till Er alla!



I dag är det våffeldagen här i svedala...

2012-03-25 @ 09:56:36
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0