Skrivet den: 2012-06-26 Klockan: 15:20:27

Post midsommar-måndags-lista

Jag kör väl en måndagslista idag. Det är ju trots allt måndag här för mig, tisdags-måndag.
Och det är ju dumt att hoppa en tradition bara för att jag hade fullt upp med midsommarfirande på den "riktiga" måndagen.
 
Midsommarhelgen spenderades i sommarstugan och en sammanfattning av den skulle kunna se ut som följer:
 
 
Riktikt otroligt härligt och DET är jag tacksam för idag. Det är inte långt kvar tills vi får åka ner på heltid i två veckor nu.
Men måndagslistan a´la jennyn följer:
 
- mina två nya fynd, guldbikinin och mobiltelefonen. Tänk så prylgalen jag är ändå ;)
 
- att vi hade en underbar helg. Men tänk så fort tre dagar egentligen går. När man står där med resväskorna packade så verkar de som en evighet. Men sen så säjer det bara swish.
 
- att det inte är långt kvar tills vi får semester hela familjen och ska åka till sommarstugan på heltid.
 
- att jag skjutsade svärföräldrarna till flygplatsen idag på morgonen och det gick BRA. Trots att jag inte kunnat sova så bra i natt.
 
- att denna veckan blir kort eftersom måndagen redan är tisdag.
 
- att jag hämtade ut Alexanders betyg/omdöme idag och det var bara beröm = stolt mamma ;).
 
- att medans svärföräldrarna är i Sverige så kommer vi att ha tillgång till två bilar. Då måste jag väl för i 70-singen komma iväg på lite skoj med ungarna. Ta-mig-i-kragen-förmaningar.
 
Då var det redan dags för lunch och att sätta på en tvättmaskin. Sätta på en tvättmskin är det visserligen ALLTID dags för ;).
 
/Y

Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Härlig måndag tisdag lista :)
Ja att tiden går fort när man har roligt, det stämmer verkligen :)
kram

Svar: Ja tiden skrämmer mig mer och mer. Hur ska detta gå? Så fort som man går upp så blir det dags att gå och lägga sig. Och födelsedagar varenda dag ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-06-26 @ 16:44:09
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: AnneliH

Härligt att kunna fynda lite :) och samtidigt få lite sol. En liten "frihetskänsla" att kunna hitta på lite spontan utflykter. (Själv kollar jag restresor till ön, men det finns inga! Det är ju rena rama skitvädret här :(

(Nu har jag fått ihop några rader till R.L)

En härlig kväll till er alla!

Svar: Ja jag hör om ert dåliga sommarväder :( Du ska se att vår 40-grades-värme kommer upp till er snart ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-06-26 @ 17:15:37
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Mor

Du shoppar värre, men bikinin var snygg hur många har du nu ? Vad är det för telefon du köpt har du facebook på den o fota kan du med. KRAM från oss.

Svar: Ja vart kan min shoppingnerv kommit ifrån? Japp nu kan jag faceboooka och fota, ÄNTLIGEN ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-06-26 @ 18:46:25
Postat av: Freja

Mycket att vara glad för. Jag är imponerad över att du kör bil, det har jag lagt ner nästan helt och hållet, min mes!

Svar: Inte mes, bara bekväm.Varför ska jag köra när det finns en sån proffsig chaffis för. Alla gör vad de är bäst på.
Yohanna i Las Palmas

2012-06-26 @ 19:23:10
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0