Skrivet den: 2012-06-23 Klockan: 11:07:52

Morgonbestyr i sommarstugan

God Morgon!
Mânga som ligger och sover nu antar jag.
Och mânga som är bakis ;)
Midsommarnatten kan vara väldigt lâng, och väldigt rolig.
 
 
Här blev det ingen sovmorgon för mig. Irma bestämde sig för att klockan 6:45 sâ var det dags att gâ pâ nya äventyr. Trots att gârdagen blev sen och ungarna somnade i bilen ner till sommarstugan.
Men det där med ungar och soveri, har jag ordat om till leda och inte kommit fram till nâgot vettigt.
 
Jag lät herrarna sova vidare och Irma och jag gick ner för att göra midsommartârta och för att lägga fläskfilèn i marinad.
En annan morgon blir det min tur att ligga kvar i sängen.
 
Nu kör morgonen igâng här med väskor som ska packas upp och uteplatsen som ska skuras för att kunna intagas av trädgârdstörstande storstadsbor.
 
Mot sysslorna, sâ vi kan gâ till poolen nân gâng. Himmlen är strâlande blâ.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Freja

Låter som om du har ett härligt midsommarfirande! Pool...

2012-06-23 @ 22:58:01
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0