Skrivet den: 2012-06-09 Klockan: 00:20:10

Moderna Yohanna

Japp då var man med nytt nagel-lack.
 
 
 
 
Till och med jag som är helt BORTA när det gäller mode och trender har ju snappat upp att sommarens hetaste färg är KORALL. Och jag hade tänkt mig att jag skulle inhandla mig ett lack i den färgen för att i alla fall vara lite på modet.
 
Men det var svårare än jag hade tänkt mig. Alla korallfärgade nagellack i Las Palmas sålde slut, 10 minuter efter att de packats upp. Och det gällde andra sändningen också, förklarade en vänlig expidit när jag kom in i negellacksaffären och frågade efter sommarens hetaste trend.
 
Som en sista utväg så sprang jag in på storkinesen precis innan dagens veckohandling och sprang på detta lack.
Är det inte lite koralligt?
Visserligen glitter i det, men visst är det korallfärg?
 
Nu nu är jag lite trendig i alla fall.
En blind höna hittar även den ett korn ibland ;)
 
 
FAST, jag sprang ju på även ett par supertjusiga skor där inne. Sånna skor som jag absolut inte kommer att ha användning för, som jag högst troligtvis inte kommer att kunna gå i MEN som nu kommer att ha förstört nattsömnen för mig.
Får se om jag nog inte måste gå förbi där i morgon och prova dem igen.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt!
Och skorna måste du ju köpa! Man kan aldrig ha för många skor (inte ens oanvända sådan...).

Trevlig lördagskväll!

Svar: Ja jag går nog och köper dem snart. Måste bara övertala det dåliga samvetet om att jag är värd dem ;)

/Yohanna
Yohanna i Las Palmas

2012-06-09 @ 17:14:53
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Det är helt klart en korallfärg :)
Kram

2012-06-09 @ 22:06:00
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Spanienfrugan

Haha är det sant? Slutsålt på korallfärgat nagellack. Då får jag måla mina hör hemma snart igen då, köpte ju korall sist jag handlade nya lack. Så är jag också med up-to-date sedan ;)

2012-06-10 @ 04:53:07
URL: http://spanienfrugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0