Skrivet den: 2012-06-08 Klockan: 00:23:47

Den BÄSTA semestern

När jag satt här och skrev om vår BÄSTA semester på Fuerteventura >>> så förlorade jag mig lite i minnena och fotona.
Vad härligt!
Jag älskar verkligen mina foton.
Och minnena som de väcker hos mig.


Jag höggravid med Irma.


Den finaste stranden som jag varit på.



Underbart hotell som uppfyllde alla våra förväntningar.


Alexander som var alldeles förbi av trötthet när det var lunchdags.



Vi, hela familjen, på semester för första gången ever TILLSAMMANS.



Jag kan knappt tro att jag har gjort detta lyxiga. Kommer vi, en dag, att kunna åka tillbaka?

Och så en MASSA mat som inte fick plats. Kommer ihåg att jag var konstant mätt och hade problem med halsbränna som jag ALDRIG brukar ha.
Ingen bra kombination att åka höggravid på all-inclusive. Inte ekonomiskt om man så säjer.
Speciellt inte när det serverades kall, gratis champagne i baren varenda kväll och jag inte kunde dricka.

Vilka minnen.
Vilken upplevelse.
Vilka foton.
Nu ska här bli fotobok av ;)

/Y

Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Alldeles gudomligt!!!

Du kommer säkert tillbaka men, kom ihåg,

"you can never go back". Det blir aldrig som

det var. Det kan bli bättre, men det blir ANNORLUNDA.

Själv ska jag krypa i säng mellan nytvättade och soltorkade lakan. Kl. är ett på morron, så det är verkligen sängdags för den här tanten.

Ha det så bra!

2012-06-08 @ 07:10:50
Postat av: browneyedgirl

Vilka härliga bilder =) Och visst är det så att man fylls av minnen, dom ska man vara rädd om. Kram och ha en toppen fredag

2012-06-08 @ 07:48:17
URL: http://browneyedgirltjejen.blogspot.com
Postat av: RackarTuss

Ja - sånna minnen är underbara :D



Kram och trevlig helg!

Postat av: Marie-Louise

Vilka fina foton :) och vilka härliga minnen du fastnade i. Kram vännen

2012-06-09 @ 00:13:05
URL: http://www.madredetres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0