Skrivet den: 2012-12-06 Klockan: 09:59:00

Här vare ju snöOväder

...i mest över hela landet igår. Men vi var inte skrajja utan gav oss ut naturligtvis för att öva oss som planerat.
Men det var ett jäkla busväder ute måste jag få säja ;)
 
 
 
Denna dagen hade jag lärt mig av gårdagens misstag och fick på skitungarna i raketfart och så UT med dem och Älsklingen medans jag fick borsta tänderna och få på mig själv kläder. Fast redan innan jag själv kommit ut så hade Irma fått nog och ville gå in igen.
Hon är VERKLIGEN ingen snötjej verkar det som.
Vi fick svepa in henne i en filt och så in med nappen så gick det bättre. Kan ha varit all snö som yrde som inte var nån höjdarupplevelse för henne.
Jag ger INTE upp ;)
Här ska lekas i snön.
 
 
 
 
 
Se pappa köra snöslunga och SJÄLV få köra lite - CHECK!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen så kom plogbilen, vi fick äta falukorv och jag fick åka till MAXI utan skitungar. Exotiska upplevelser som tusan för oss. Men det får jag återkomma till.
 
Det var den dagen, onsdag, dag 3 av 15.
 
Idag provar vi igen att gå ut och leka i snön så får vi se hur det går.
Jag rapporterar vidare om Familjen Kaos äventyr i snön ;)
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag tycker inte heller om snön. Kan jag också få napp, filt och en famn? Please!!!

Svar: OK här kommer napp och filt och famn. Känns det bättre ;)?
Yohanna i Las Palmas

2012-12-06 @ 11:37:25
URL: http://fdensammamamman.blogspot.se/
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack!
Yohanna i Las Palmas

2012-12-06 @ 12:54:49
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - Blivande trebarnsmamma

Nu har snöovädret hittat hit upp med. Och för att förtydliga det jag skrev igår så har vi fått snö .. men inte mycket, vilket vi alltid brukar få. Men nu som sagt snöar det på riktigt bra här med :/
Kram

Svar: Välkommen i gänget då. På med termobyxorna och ut och skotta ;) Jäklar vad man blir slak i armarna ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-12-06 @ 13:10:23
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: countrylivingintheciity.blogg.se

Haha! Det är helt rätt! Ut med dem bara! Fniss fniss

Svar: Ja man måste ju vänja sig. Går inte att stå still och huttra. Nej rör på er skitungar ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-12-06 @ 14:41:00
URL: http://countrylivingintheciity.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Stackars lilla tösen :) håller med henne, det är bättre på stranden, för vem vill frysa frivilligt..hi,hi. Ha det fortsatt mysigt i snön!

Svar: Ja Irma är nog med för PLAYAN ;) Fast idag har vi lekt och till och med haft roligt ;) Det tar sig ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-12-06 @ 16:58:59
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0