Skrivet den: 2012-12-16 Klockan: 00:15:00

Här var det födelsedagskalas

...för min pappas faster som fyllde 95 år.
 
Men FÖRST sög vi ut de sista dropparna snö ur denna UNDERBARA och SNÖRIKA semester. Vädret var ......INTE soligt men vi skulle njuta ;) Ut och skotta så att vi riktigt skulle komma ihåg hur det var att leva i Sverige om vintern.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och töväder hade det ju NÄSTAN blivit med nära noll grader. Så lite kramsnö hann vi också med och NATURLIGTVIS en snölykta som det var EVIGHETER sedan jag gjorde och riktigt fick tänka till för att kunna genomföra ;)
 
 
 
 
 
 
Så blev det kalas på eftermiddagen och semestern fick ett riktigt bitterljuvt avslut med att träffa släkt som jag inte hade sett sedan jag var riktigt liten och inte riktigt kom ihåg.
Men tack vare Facebook, vad skulle vi göra utan den? ;), så var jag nästan bekant med alla och vi kunde starta upp med att tala om riktigt vardagliga saker och kände att vi nog var rätt så bekanta med varandra trots allt.
 
En RIKTIGT bra fest med härlig stämning och nu blev det så där fruktansvärt hemskt att behöva åka hem och packa resväskorna.
Varför ska man behöva åka hem för?
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var denna dagen, lördagen, dag 13 av 15. I morgon bär det av hemåt.
 
/Y
 

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vilka fina bilder du har tagit, syster! Gillar skottarbilden överst supermycket! Hoppas vi ses mer under året - kanske på en strand nära dig ;-)

Svar: JAAAAAA! Kom hit och sov i soffan. Det skulle vara jättekul.
Yohanna i Las Palmas

2012-12-16 @ 10:09:22
URL: http://emmasfoton.blogspot.com
Postat av: AnneliH

Härliga bilder! Hoppas resan hem går utan avbrott. Lite avundsjuk är jag ändå att jag inte kan byta med er :) Tänk att få kliva av på Gando och känna det där speciella....Trevlig resa hem!

Svar: Ha ha Gando. Du har så mycket roliga smeknamn på allt här ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-12-16 @ 10:24:59
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Mor & Far

Hoppas hemresan går bättre än hitresan. Här är det tyst å tomt, saknaden är stor även för Bianca. Kramar till er alla.

Svar: Ja det är tyst och tomt i våra hjärtan också. Och barnen talar om er och Bianca hela tiden <3
Yohanna i Las Palmas

2012-12-16 @ 16:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0