Skrivet den: 2012-08-18 Klockan: 16:35:47

Här blâser vi ballonger

Dubbelt födelsedagskalas idag.
Halva skaran inbjudna hade insjuknat i magsjuka sâ de kommer inte. Och vet ni, det är vi lika glada för. För att fâ magsjuka hela familjen, pâ SAMMA gâng, det mâste vara nâgot av det värsta man kan râka ut för va?
;)
 
 
 
 
Nej det är klart att vi är besvikna över att de inte kommer. Vi som hade sett fram sâ emot att fâ träffas.
Men magsjuka.
Det leker man inte med.
 
Sâ här ligger vi vid poolen just nu. Köttet ligger i sin marinad, potatisen är tvättad och nu ska det blâsas ballonger.
Solen skiner.
Och här kan ju inte jag sitta och slösa bort tiden i den virituella verkligheten. Nej ut med mig i RIKTIGA livet och UMGÂS ;)
 
Jag âterkommer.
Om inte annat sâ ska jag försöka fâ iväg en bild eller tvâ pâ fejjan.
 
Hej svej!
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Bertil

Ha en trevlig helg önskar Bertil från palmernas stad. En tropisk natt väntar oss. Kl. 20,30 är det 23 grader.

//Bertil

Svar: Detsamma önskas härifrân ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-18 @ 20:33:20
Postat av: Viveka

En blysam fråga, sommarstuga... Har man det även på Gran Canaria?
Så hääärliga bilder.
Viveka

Svar: Nja, det är väl kanske inte sâ vanligt. Normalt sett sâ brukas den hyras ut ât turister. Men nu är vi här och njuter lite ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-18 @ 21:23:05
URL: http://Http://vivekafeminin.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0