Skrivet den: 2012-04-24 Klockan: 00:14:08

Mândagseftermiddagen

Eftermiddagen och kvällen bara swishade förbi.
Jag var pâ föräldrasamtal.
Betal-dator-killen kom.
Och jag har hjälpt Älsklingen med nâgra administrativa internetgrejer.
Pang! Sâ var det dags att gâ och lägga sig.



Men solen sken skönt pâ mig när jag fick mig en liten promenix.
Dator-killen knapprade pâ datorn en ansenelig stund men fick ge upp. Han kommer tillbaka i morgon, förhoppningsvis, när har har letat mer information och konsulterat problemet som verkar vara svârare än vad jag anade.

Japp, pang, swish och sâ var mândagen över.
I morgon vankas det tisdag.

/Y

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagarna går så fort !!

Lite av den blåa himlen har jag oxå här idag = ))

Ha en härlig tisdag.

Kram Helene.

2012-04-24 @ 11:45:24
Postat av: Helene

OOPS !!

Glömde blogg-adressen !!

Kram igen / Helene.

2012-04-24 @ 11:46:07
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0