Skrivet den: 2011-11-10 Klockan: 00:30:04

Sammanställningen försenad ;)

Hav tålamod men jag blev försenad idag.
Jag sätter mig så fort som Irma somnar i morgon bitti och skriver sammanställningen.
För klockan är över elva och jag måste i säng. Det var INTE en sån bra idé att motionera i morse. NU vet jag bättre och håller mig lugn i morgon.

Men jisses vad vi har shoppat idag.
Så mycket att jag var tvungen att köra hem föräldrarna i bilen. De kunde omöjligt ta bussen med alla dessa påsar som de hade för avsikt. Nej bättre då att skjutsa dem direkt hem med påsarna.
Därför är jag så försenad och kikar bara in här som snabbast innan jag stänger av datorn.

Ja jag är förvånad över att de överhuvud taget finns något kvar i affärerna efter vår rajd idag ;)
Kinesen var nöjd kan jag lova och knuggade händerna så han nästan gjorde upp en scouteld där på stället.

Men vad kul det är att shoppa!
Jag får riktigt dåligt samvete över att jag tycker att det är så kul.
Det får bli en framtida real lifare, shoppingen och dess för och nackdelar.
Men men, en vecka i taget.
Nu håller vi på med pysslet.

Så är ni i skrivartagen så kan ni fortsätta att skicka in bidrag om pysslingen tills i morgon förmiddag. Det är bara att berätta om hur ni pysslar eller INTE pysslar.
Det är inte så noga ;)

Och angående en fråga om BJ-trosorna, så köpte vi upp hela lagret, då för länge sedan. Men nu hade det kommit annorlundare, bra de också verkade det som. Så vi köpte upp hela det lagret också ;)

Annars så finns kineserna lite var stans i Las Palmas. En del stora, en del små. Alla har olika utbud, fast liknande sortiment. Man får botanisera och se vad man hittar.

Nu måste jag gå och lägga mig.
Vi får höras i morgon.
God natt!

/Y


Kommentarer
Postat av: Tina

Godmorgon hjärtat! Ser ut att vara riktigt snygga coh sköna trosor. Hoppas du känner dig bättre idag. KRAM!

2011-11-10 @ 08:19:27
URL: http://frurosmer.wordpress.com
Postat av: Miriam

Jag är inte den shopping-glada! Hatar att gå i affärer, hittar inget. =) Negativ, negativ, negativ....Och när jag hittar nåt som jag vill ha, då måste jag fundera lite om jag verkligen behöver detta....och när jag funderat klart så brukar det jag hittat vara slut. Och då löste sej det själv....Visst är jag knäpp?=) Därför syr jag mycket själv, för då får jag det som jag vill ha det. Försökte fota lite nu på morgonen men det blev inge bra....får ha hjälp med det. Ska försöka att få ut bilder på det jag sytt, med mej i. Det blir ju liksom lite mer på riktigt om jag är med. =)

Och trosorna är jättesnygga! Jag gillar den modellen!

Må så jättegott!

Kram Kram!

2011-11-10 @ 09:11:30
URL: http://bamsebusfunderingar.blogspot.com/
Postat av: mankan

Har försökt hitta bra trosor tidigare hos olika kineser, men några BJ-trosor som liknar de du har köpt har jag inte sett hos nån jag har varit. Kommer du ihåg var du var och köpte slut på dessa :-)? Kanske får de snart in fler där.

2011-11-10 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0