Skrivet den: 2011-11-05 Klockan: 11:44:02

Lördagskaos

Nej det går INTE!
Jag hade tänkt att sätta mig här och skriva en kortis innan vi åker upp i bergen för att grilla med Älsklingens morbros, svärisarna och mina föräldrar.
Men ungarna skriker, Irma börjar blir trött, mina föräldrar har kommit och ska underhållar och klockan tickar på.
Det går inte nu för jag får ingen ro i skallen.
Jag drar iväg och återkommer förhoppningsvist senare.

Älsklingen och jag ska på hotell i natt och sova. Allt är bokat och planerat.
Vi får se hur det går.

Efter morgonrundan i morse så stog stegräknaren på detta.
Nu tycker jag att jag kan vara rejält nöjd och äta med gott samveta av grillningen idag.
Eller vad tycker ni?

/Y

Kommentarer
Postat av: ewa trulsson

Ha det så trevligt! Hoppas verkligen det blir av

Hälsningar från ett soligt Malmö

2011-11-05 @ 14:33:55
Postat av: Hanna

Bra jobbat på en morgonrunda! Hoppas ni får en härlig dag och underbar kväll! Kram

2011-11-05 @ 14:39:18
URL: http://mamzter.wordpress.com
Postat av: ♥ Carina ♥

Hoppas kaoset blåst förbi ;)

Ja visst är du värd lite gott nu efter alla dessa steg :)

Kram och ha så trevligt!

2011-11-05 @ 17:17:38
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0