Skrivet den: 2011-05-05 Klockan: 23:16:11

Spanskt vin, kanarisk rom...

...kryddblandningar, salsor & såser m .m. Det är vad läsare har önskat sig till smakpåsen som man tävlar om här >>>.



Tiden går och det är snart dags för mig att påbörja packandet av resväskorna. Spännande värre.

Passa på och tävla och samtidigt önska vad smakpåsen ska innehålla. Jag ska försöka att uppfylla önskningarna så gott det går.

Om inspirationen tryter så är det bara att gå in i inlägget och läsa alla kommentarer. Där finns länkarna till alla tävlande bidrag.
Vilka äventyr.
Vilka roliga historier.

Men det behöver det inte vara.
Det kan vara vad som helst, bara det handlar om Kanarieöarna.
En artikel du läst.
Ett skämt du hört.
En film du sett
Ett ställe du INTE skulle vilja åka till.
Ett rykte.
En bild.
osv.

Jag vill läsa vad ni tycker...

/Y

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag kikar in och önskar dig en fin och mysig fredag.

Kram Helene.

2011-05-06 @ 09:47:02
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

så spännande :) kanske får jag till ett bidrag till, kanske... Får se om jag hinner i helgen. Kram vännen

2011-05-06 @ 10:46:27
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Hmmm, jag borde ju skicka in fler "avslöjande"

historier... ;-)



Önskar dig en härlig fortsättning på helgen!

2011-05-07 @ 15:52:27
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0