Skrivet den: 2011-05-05 Klockan: 11:06:45

God Morgon Torsdag!



Här sitter Irma och jag som vanligt. Vi har lämnat en mycket förväntansfull Alexander i skolan. Han ska på sitt första studiebesök idag, till en lantgård.
Vi får se hur det går...

Vädret är sol-molnigt och det är jag mycket tacksam för. Jag åkte nämligen iväg med alla solkrämerna till sommarstugan igår. Utan att tänka på att man kan kanske behöva lite skydd här i Las Palmas också ibland.
Som idag när A ska på utflykt.
Hade det varit strålande sol så hade han behövt rejäld skydd. Men nu glömde ju glömska mamman bort det.
Jag blev så orolig igår när jag kom på det att jag inte kunde sova. Men nu har högre makter lysnat på mina böner och skickat en halvmulen dag.
Tack för det!

Dagen är utan planer och det är kanon. För jag har 100 saker som behövs göras.
Som vanligt så får jag väl sikte på tre som jag kanske kommer att hinna.
Sån är jag.

Nu får jag sätta fart här.

God morgon!

/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0