Skrivet den: 2011-03-22 Klockan: 12:35:44

Presentjakt

Jag tror att Irma ger 5 stjärnor av 5 åt sin nya haklapp som vi köpte igår och även hann att testa till middagen.



I dag för 4 år sedan satt jag som nu framför datorn och uppdaterade hemsidan och bloggen. >>>

PS Alla ni som kommer via en länk från hemsidan: Jag har inte kunnat uppdatera den för Dreamweawer som jag använde (hemsideprogram) blev kvar i den gamla datorn och jag har inte letat reda på nåt nytt . Därför ligger julhälsningen kvar där fortfarande och inget har hänt där sedan dess. Ursäkta! DS

Inte viste jag då att om ca 2 timmar skulle vattnet gå och att vi inom 24 timmar skulle bli föräldrar till världens bästa Guldklimp. >>>

Jovisst! Alexander fyller 4 år i morgon och det ska vi ju naturligtvis fira. Så igår fick farmor komma över och vakta Guldklimpen medans Octavio, jag och Irma åkte på presentjakt. Vi visst VAD vi var ute efter, men inte VART vi skulle kunna hitta det.

Men lite spring hit och dit så blev allt hittat. Till och med två nya haklappar till Irma (se test provning ovan) och en lådhurts till köket kom med hem också.
Lådhurtsen var ett fynd på en utförsäljningsavdelning för visningsobjekt. BARA 300 kronor. Det kunde jag ju inte bara gå förbi.
Extra utrymme i köket är alltid bra och jag ska ha lådhurtsen under bardisken som jag har i köket. Det blev dock så stressigt i går kväll att jag inte hann att utforska det eller flytta in i lådorna. Snart ska jag ut i köket och laga lunch, då ska jag ta mig en ordentlig titt på den.

Såg nyss på veckans avsnitt av "En unge i minuten". Uj vilka minnen som kommer över en. Jag får inte missa nästa vecka igen. Tack o lov för internet...

Hej!
/Y


**********
Eller vad tokigt jag skrev nu. Det är klart att vi anade att vi skulle bli föräldrar när vattnet gick. Något hade vi förstått av den växande magen...;)

Kommentarer
Postat av: Blonde

heej, foljer med intresse din blogg, ar sjalv utlandssvensk sedan 10 ar, roligt att se att sa mycket ar samma, att man saknar samma saker etc =) titta garna in pa min blogg! x

2011-03-22 @ 19:37:46
URL: http://lemonysnicketsblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0