Skrivet den: 2011-03-02 Klockan: 12:29:44

Picnic i det gröna

På lördagen sken solen och jag fick sån oemotståndlig lust att gå ut.
Vi har ju inte varit ute på evigheter för denna förbenade förkylnings skull. Inte för att det är farligt att gå ut. Men det kanske inte är så bra att vara i solen med basiluskerna och låta dem frodas och förökas. Dessutom så, om man går ut med Alexander så kan man slå sig i backen på att han börjar hoppa och springa. Vilket resulterar i en massa hostattacker och snor.
Tror inte att det är bra.

Men jag ville gå ut.
Vrida mitt bleka ansikte mot solen och lapa lite sol. Känna de ljumma vårvindarna.
Vi gjorde en picnic till parken här mittemot där vi bor.
Underbar park föresten. Fast nu ska de ta bort vakterna som vaktar den så då blir den väl full med hundskit och knarkare....
Nu är den fin och välskött.

Vi packade frukt o gott, leksaker (lugna sådana) och jag fick till och med, med mig en bunt tidningar som jag hoppades på.

Se vad skönt vi hade det...



Härliga lördag.....jag älskar lördagar.

/Y

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilka ljuvliga picknick bilder! hoppas innerligt att du får en bättre dag i dag än gårdagen... KRAM

2011-03-05 @ 08:48:15
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0