Skrivet den: 2011-03-29 Klockan: 21:54:41

♥♥♥ Grattis pappa ♥♥♥

Det här är min lille far.
Han fyller 65 år i dag.
GRATTIS så jättemycket på födelsedagen önskar vi härifrån Las Palmas.
Alexander har målat en hög med "akvareller" till dig. Vi skickar dem på posten.


Visst är han stilig min pappa Görgen...? (Det är jag som sitter där bak och ser skakis ut. Min första motorcykeltur.)

> Min pappa kan köra hundratals mil utan att somna vid ratten. Jag vet ingen som är så bra chaffis som han. Ja det skulle vara min Älskling då. Men han har aldrig kört 100 mil på raken, inte ens suttit i en bil längre än 4 timmar, och det var i Sverige.
> Min pappa fixar det mesta med sin verktygslåda och när han kommer och hälsar på mig så hjälper han mig med att få saker och ting att fungera.
> Min pappa kom och hämtade mig i gryningen en hel vecka under nollningen på högskolan, även fastän han skulle upp och jobba tidigt på morgonen.....utan att klaga.
> Min pappa ÄLSKAR marsipangrisar. Det är i alla fall vad vi systrar tror eftersom vi gett honom det i födelsedagspresent de senaste 20 åren. Ja Anthon Berg-choklad går också bra.
> Min pappa är en mästergrillare och står gärna på sommarkvällarna och vänder på karrékotletter.
> Min pappa har förverkligat en dröm på senare år och köpt sig en motorcykel. Visst är han fräsig.
> Min pappa spelade godingar för oss barn på bilbandspelaren så att vi kunde låttexter till Niel Sedaka och andra tidsenliga klassiker.
> Min pappa är en working class heroe och min stora idol.

GRATTIS Pappa, det är DIN dag idag. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Grattis till din pappa! Han verkar vara en superpappa :)

Kram

2011-03-30 @ 07:51:14
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Marie-Louise

grattis till din pappa på hans dag. vad fint du skriver om honom :)

2011-03-30 @ 11:24:00
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0