Skrivet den: 2011-06-29 Klockan: 22:00:50

Sverigesemester dag 29, semesteravslut

God afton!
Nu sitter jag här i hotellfoajen utanför Skavsta flygplats och ska strax gå och lägga mig. I morgon går planet tillbaka till Las Palmas. Ungarna ligger uppe på rummet och sover och jag sitter här tillsammans med alla förväntansfulla semesterresenärer som ska ut på resa.

Jag smittas lite grann av dem semesterfyllda stämningen, men så kommer jag på att min semester redan är slut och att jag ska åka hem nu...
En stor klump i halsen.
Lite ledsen är jag.
En månad gick så fort. Det finns så mycket kvar som jag vill göra. Men men, det får vänta tills nästa år.

Jag är lite, om inte säja MYCKET nervös för hur det ska gå i morgon med Ryan och väskorna. Vi har packat lätt och lämnat alla vinterkläder hemma hos föräldrarna. De kommer vi inte att behöva förens till jul. Det är jag säker på. Så kläderna får komma med föräldrarna när de kommer på besök nästa gång.
Något som jag inte hoppas dröjer allt för länge.

Sverige har återigen visat sig från sin bästa sida och det är med tunga hjärtan vi lämnar denna underbara sommar. Men det ska komma sämre väder igen, har vi hört.
Inte för att jag är skadeglad men som det är nu är det nästan hjärteskärande att lämna dessa ljumma sommarkvällar, grillningar och glassar.

Vi har haft det underbart, kan man lugnt säja.

Ha det så bra, alla ni som får fortsätta njuta. Och vi kommer snart tillbaka.

Pussar i massor och jag hör av mig när vi återigen är på plats på Gran Canaria.

God natt!
/Y

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Hoppas allt går bra med Ryanair och väskorna, men det gör det nog. Ha det så skönt hemma i Las Palmas :) Kram

2011-06-30 @ 00:12:49
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Tina

Hoppas resan hem går bra gumman! KRAM!

2011-06-30 @ 08:14:23
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com
Postat av: Helene

Hoppas resan hem gck bra !!

Kram Helene.

2011-06-30 @ 22:41:41
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Postat av: Tina på Balkongen

Hej Yohanna!



Tack för att du kikade in till min balkongblogg. Det är alltid så roligt att få nya kommentarer. Tänkte säga att du har en del super härliga bilder här i bloggen som skulle passa i fotoskola del 2 på Happy Days. Bilden i det här inlägget är en av dem. Underbart fin!



Lycka till!



P.S.: Vad skönt måste det vara att bo på Gran Canaria!

2011-07-04 @ 23:39:52
URL: http://ingenvanligbalkong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0