Skrivet den: 2011-07-31 Klockan: 23:54:37

Helgavslutning

Wow vilken dag!
Jag gör som jag brukar och säjer god natt. Jag orkar inte mer.

Det var en kämpig natt med Irma i natt. Hon verkar drömma en massa nu. Och det är inte roliga saker. Mycket som händer i huvudet kan man tro, allt med detta att lära sig att stå och gå och slängpussar.
Och så alla barnen runt om kring.
Mycket som kommer upp i drömmarna.

Så har vi haft familjen här på lunch. Det blev buffé. Jag slavade ett tag i köket. Men det var det värt.
Men nu orkar jag inte mer.

Får berätta mer i morgon.
Nu behöver mamsingen få knoppa.
PÅ lakan.

Hälsningar
Yohanna


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du sovit gott å att inga mardrömmar störde er sömn, här drömmer Luran en massa just nu, måste vara någon "fas" KRAM!

2011-08-01 @ 11:04:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja det var lite läskigt när han börja hosta ochansiktet börja svullna upp. Jag ringde 1177 och de sa att om han börjar hosta så betyder det att det sätter sig på andningsvägarna, PANIK!!!

Men allt gick ju bra som tur var. Nu ska jag se till att inte ha en nöt ens i närheten av honom då han verkar vara väldigt känslig då han bara fick i sig sån liten mängd och reagerade på.¨



Ja Backman är riktigt bra frilans skribent tycker jag, sen självklart finns det saker han skriver som inte är lika bra men så är det ju alltid. Ja läs lite av han så får du se vad du tycker.



Jag vet hur det är i början när man ska lära sig kameran, det är lite jobb. När man lärt sig att ställa basgrejern som ISO bländare och slutartid då finns det ännu mer sen att mixtra med om man vill,. Då finnd kan man ljusinställningen och över och underexponeringar och en massa annat. Finns så mycket man kan lära. Det tar lite tid men öva öva öva är och mixtra med knapparna är det som fungerarar bäst!! Du kommer känna att det händer något snart om du fortsätter. Ett tips är att om ett par månader ta fram bland dde första bilderna du tog manuellt och jämföra då o nu, då brukar man se hur mycket som hänt. Kämpa vidare, Lycka till! =D

2011-08-01 @ 11:25:21
URL: http://nathssfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0