Skrivet den: 2011-01-30 Klockan: 14:30:45

Sammanfattning "real-life"-utmaning

Jättekul att det i alla fall hängde på några modiga kaosinnehavare. Alla kan vi inte ha det superstädat jämt hemma. (Om jag någonsinn lyckas, det är tvivelaktigt)...

Förutom bild från mitt"skyfflarundanrumm" såg jag bilder från

- Jennyns barnkammare där de hade haft det riktigt kul, de små.

- Sofi skickade ett från sitt vardagsrumm som råkat ut för lite barn också. Skönt att se. Och frukosten står framme på köksbordet, bra, precis som det är här också.

- Katja berättade om sina dammdinosaurier som klarat sig så länge pga av för mycket jobb.

- Mathilda visar en bild från diskberget som hon kommer hem till ibland. Det är svårt att vara heltidspappa berättar hon, man måste ha överseende med dem och ge dem tid. För ibland kommer hon ju hem till dukat bord...

samt kom löften om kommande "real-life"-bilder från Ida och Nathalie.

Tack för medverkan!

Nästa vecka kör vi igen tycker jag.
Fast nu tar vi ett tema. KÖKET!
Håll utkik under veckan i ert kök och visa mig det värsta koset som infinner sig under veckan. Disk, brödsmulor, kvarglömda kaffekoppar eller tvätthög (jag har tvättmaskinen i köket...).
På fredag kör vi ett race igen!

Ha en bra "real-life"-vecka tills dess.
/Y

Kommentarer
Postat av: Katja

I´m in!! :)

2011-01-30 @ 22:39:55
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0