Skrivet den: 2011-02-14 Klockan: 23:38:05

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jisses vad trött jag är.....
Det blev ingen höjdarlur i morse, som så ofta. När man väl tar sig tid så vaknar Lillskatten fortare än ögat. Vi fick i alla fall en mysig stund under täcket medans regnen duggade ner utanför.

Sedan gick dagen i ♥-tecken.
Guldklimpen hade gjort en ♥-teckning i skolan.
Vi åt ♥-formad mat (som jag inte tog kort på men det var tortelini och fläskfilé på en ♥-formad bädd av grönsaksröra).
Jag hade ritat ♥-servetter åt alla.
Älsklingen kom hem med en ♥-ros-bukett (bilder från stickorna i fingrarna kommer i morgon).



På eftermiddagen var vi på födelsedagskalas. JÄTTEKUL och även jag lyckades roa mig. Barnen skötte sig exemplariskt och vi hade det ♥-roligt.
Jag rapporterar mer i morgon för nu måste jag i säng i fall denna natt blir som de senaste....

Zzzzzzz

/Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0