Skrivet den: 2011-02-15 Klockan: 12:07:05

A girls best friend..

....jag vet, är diamanter. Men här kommer något som smäller nästan lika högt.

ROSOR!



Älsklingen kom hem med ett JÄTTEfång igår och nu går jag och myser och tar på dem varje gång jag går förbi. Hoppas så att de håller sig länge. Ibland drar man ju nitlott och de vissnar efter typ några dagar.

Men kan ni tänka er, vilka snubbar va, i blomsteraffären. Denna bukett (som vi köper ibland för den har så bra pris) kostade, denna dag, Alla hjärtans, det dubbla priser.
Det är ju så att man igentligen inte skulle köpa något alls. Eller göra som vi gjorde, nu kommer jag inte ihåg riktigt, var det förra året?. Då firade vi alla hjärtans en annan dag, då priserna var normala igen.



Såriga fingrar efter att ha klippt alla stjälkar med taggar.
Men det är ju sånt kärt besvär....

Idag blir det inte mycket skrivet för Irma har bestämt sig för att inte sova fm, och sitta och gnälla istället.
Vi får se om det blir tid i em istället.

Hej!
/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0