Skrivet den: 2011-12-15 Klockan: 19:56:06

Vinnarna i chokladtävlingen

Jag sprang omkring här hemma och försökte att laga mat och underhålla ungarna. Och hade helt glömt bort att idag var det det skulle hända.
Idag så skulle vinnaren av den OTROLIGA chokladasken dras fram.



Så det blev att raskt skriva lappar, klippa isär dem och dra en vinnare.
Lugna, lugna allt gick helt rättvist till ;)

Det var 10 stycken stiltips som kommit in, ja förutom mina egna då. Men det vore väl för tokigt om jag skulle gå och medverka i utlottningen av en chokladask som jag INTE vill ha.
Så det gjorde jag inte.

Tack Madredetres, Anna, Ina, Ewa, Jenny, Gunsan & jag själv då för alla UTOMORDENTLIGA tips som ni alla hittar i kommentarerna till chokladtävlingen.

Skriv, skriv, klipp, klipp, vik, vik, blanda och DRA.



Grattis Gunsan vars namn stog på den dragna lotten. Du har kammat hem den lyxiga asken med inte mindre än FYRA olika chokladkakor i olika mörka smaker.

Och ett tröstpris kommer att delas ut till Anna som inkom med inte mindre än FYRA olika bidrag om stil. Var av det sista nu står på min önskelista till tomten ;)

Maila mig era postadresser så kommer det paket på posten: [email protected]

Tackar tackar för all medverkan denna gången och Lycklig smask! på chokladen.

/Y

Kommentarer
Postat av: gunsan

Men jisses, snälla vännen vad jag blir glad, detta är ju inte klokt;)))



Jag bara älskar mörk choklad, mmmmmmmm;))



Alldeles nyss var jag trött.......nu är jag superpigg;))



kramizzzzzzzzz på dig;))



psst. har skickat ett mail till dig, men skriver min mailadress här för säkerhets skull;)



[email protected]

2011-12-15 @ 20:30:07
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: Sofia

SV: Haha nej London över dagen hade vart lite väl stressigt. :) Stockholm över dagen räckte gott och väl. :)

2011-12-15 @ 21:32:26
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis till Gunsan!!! Vilket harligt pris. NJUT! :)



Ha en harlig fredag!



Halsningar Jenny

2011-12-16 @ 09:35:38
URL: http://iwales.blogg.se/
Postat av: Ansibecki

Grattis till vinnaren! Jag tänkte faktiskt först vara med i tävlingen men så kom jag på att jag inte hade ett enda tips att ge dig. Kanske är det så att jag borde läsa tipsen själv och få lite stil ;)

Sv: Du skulle se mitt första pepparkakshus. Det innehöll både smältlim, vedträn och kartong för att hålla ihop. Och under tiden fick ingen komma i närheten utan att jag skrek och gormade. Jag tycker inte du ska känna dig misslyckad. Du lussade ju i alla fall för barnen :)

2011-12-16 @ 11:05:31
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Grattis till vinnaren och tröstpristagaren :-)



(Fast jag brukar roffa åt mig priset i mina egna tävlingar emellanåt. Det FÅR man göra! ;-) )

2011-12-16 @ 13:48:12
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Anna

Kul att jag vann tröstpris! Har bloggat om det och "lånade" en bild rån in logg hoppas att det är ok (annars hojta till så tar jag bort den).



Trevlig fredags kväll!

2011-12-16 @ 17:04:41
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0