Skrivet den: 2011-08-16 Klockan: 07:10:00

Så näpet!

I dag är vi fortfarande kvar och solar och badar i sommarstugan. Om allt har gått som planerat vill säja. För sånt vet man ju aldrig.

Men jag var tvungen att visa vad Irma fick i födelsedagspresent förra helgen. >>>
Bilder kommer.
Den är så söt så, till och med jag som INTE är så förtjust i rosetter och volanger, blev förälskad.



Den är från Disney-butiken och som vanligt när det gäller kläder därifrån så är storlekarna små. Denna är för 2-3 år. Men jag hängde på den direkt för att kolla hur den såg ut och döm om min förvåning när den passade...nästan. Den är lite stor och har vi tur så kommer den att passa även nästa sommar.

För när vi var på födelsedagskalaset för Hanna >>>, ja det kommer bilder därifrån också ;), så fick vi med oss en hel påse fylld med avlagda men knappt använda bakdräkter från lilltjejen där.
Så badkläder har vi INTE brist på här. Just nu.

Så om allt har gått som det ska, så är vi säkert ute och badar just nu, iklädd supersöt baddräkt från Mimmi Mus.

Om någon undrar hur det kan vara så på en tisdag, så kan jag berätta att det var helgdag här igår. Och idag är vi kvar för att undvika sommarköerna. >>>

Jag kommer tillbaka med nya anekdoter och nya bilder. Måste ju bli en triss i kalas. För det har jag ju inte berättat om.
Hoppas att ni hade en underbar helg och nu en energisk vecka.

/Y

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Vilken gullig baddräkt, eller är det en baddräkt? Det var jättefint med en T-shirt under :)Kram

2011-08-17 @ 13:47:38
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0