Skrivet den: 2011-08-18 Klockan: 01:22:00

Bildregn från helgen

Vi får ta ett litet bildregn från helgen. För jag fick en hel del bra bilder INNAN batterierna tog slut.
Javisst.
Det märks att jag inte är en fotograf ut i fingerspetsarna.
För jag har ingen koll på när jag laddade batterierna sist.
Jag har INTE med mig reservbatterier och INGEN laddare.
OCH jag tycker att det kan vara ganska skönt att bli utan kamera och slippa tänka på att nu måste jag ta kort på detta.

Men jag fick en bunt bra kort i alla fall.
Ja, naturligtvis är jag INTE med på något av dem.
































Det syns att jag gått i fotoskola va? >>>

Det var vår helg det. Och i morgon är det dags att åka tillbaka igen. Ännu en vecka har gått och det är dags att fira helg.
Tänk vad ti.....ja ni vet.

Men denna helg ska jag verkligen KOMMA IHÅG att ta med mig laddaren. För det var trist att inte få någon beachwalk-bild till viktuppdateringen >>>. Samt att vi åkte till en "ny" strand som Alexander aldrig varit på, Anfi del Mar, och därifrån fick vi inga bilder att visa er.
Men där har JAG varit förut. >>>

Nu, en god natt och VÄLKOMMEN fredag.

/Y


Kommentarer
Postat av: Alfva

Det syns verkligen att du gått i fotoskola. Underbara bilder!!

2011-08-19 @ 12:44:03
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0