Skrivet den: 2011-08-10 Klockan: 10:53:28

Älsklingen Octavio ♥ 40 år

Vi har födelsedagsregn här just nu. Alla verkar fylla år samtidigt och snart är det min tur....;)

Världens bäste Octavio fyller 40 år i dag.

Vi sjunger:
Cumpleaños feliz.
Cumpleaños felix.
Te deseamos todos,
cumpleaños feliz.

Ja, det fattar ni ju vad det betyder....

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Tack så jättemycket ödet för att jag fick träffa honom, han som förändrade mitt liv på ALLA sätt. Innan jag träffade honom så trodde jag att jag visste hur kärlek var och hur jag ville leva mitt liv.
Ack så fel jag hade.
Och tur var väl det.
För nu VET jag.

Tack, tack tack och jag önskar att det får fortsätta förevigt.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

När man fyller 40 så ska det ju hittas på något speciellt men jag ska ärligt erkänna att jag inte gjort det. Jag har en del planer på lut men inget som blivit konkret än.

Jag vet att du vill ha en grillfest på stranden med alla dina vänner och en sovmorgon som sträcker sig till veckan därpå.
Just det kan jag inte ge dig just nu.
Men en överaskningspicnick på stranden med de som kan och en lördagsmorgon utan TV kanske jag kan få till ;)

Ha en underbar dag ÄLSKLING, även om jag vet att du varken kan svenska eller sitter framför datorn.

Nu ska vi gå iväg, ungarna och jag och inhandla potatis och en kaka till lunchen då svärisarna kommer och vi ska fira lite i all enkelhet.

Mycket firning och tårta blir det nu.
Vågen och jag får ha ett snack senare i veckan. Den kanske går att muta med tårta också ;)

Vi höres.

/Y

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Grattis till din man, hoppas ni får ett mysigt friande!!! Å vilken fin bukett! Din mamma njöt nog av den kan jag tro :-D

Massa kramar!!!

2011-08-10 @ 14:32:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mamma o Pappa

Jättefint kort på er. Keppsen du har på stranden är just en sån som pappa vill ha.



HURRA HURRA HURRA

2011-08-10 @ 15:21:12
Postat av: Mamma o Pappa

Jättefint kort på er. Keppsen du har på stranden är just en sån som pappa vill ha.



HURRA HURRA HURRA

2011-08-10 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0