Skrivet den: 2011-04-25 Klockan: 00:05:03

Påsken avslutas med ScFi

Jaha då var den storhelgen över. I morgon är det skoldag och fettbrännartur som gäller.
Och precis som vanligt så skulle jag mig till att sitta ner och blogga lite om helgens tilldragelser.
Och precis som vanligt så visades det film på TV:n som jag fastnade för.

Denna gången en ScFi med Nicole Kidman, Invasion.



Jag är inte så himla förtjust i rymdvarelser-filmer men jag fastnade naturligtvis.

NK är en psykolog som märker att folk börjar att bete sig konstigt efter att en rymfarkost krashat på jorden. Man varnar för ett virus som sprider sig men NK börjar förstå att det är andra saker på gång. Till sin hjälp har hon nya James Bonden....vad är det nu han heter? Han med de blå ögonen?...

Jag missade början för vi slog över för sent. Och jag missade slutet för Irma vaknade och ville bli vyshad. Men jag hängde med ganska bra ändå.

En ganska så vanlig film, ganska så förutsägbar och inte så vidare bra. Men jag fastnade. Det var ju söndagskväll och jag var trött.

Den får  3 stjärnor av 5. Varken eller. Men ett bra tidsfördriv. Och så tycker jag om Nicole.

Döm själva.
Nu en god natt och vi får höras i morgon.

/Y

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Den där filmen har jag sett och jag tycker nog som dig. Den var liksom varken eller. Hoppas sista dagen på påskhelgen blir bra. Kram

2011-04-25 @ 11:24:21
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0