Skrivet den: 2011-04-10 Klockan: 13:45:14

God söndags-morgon!

Sitter och ikappläser lite bloggar....



Har börjat att städa lite men kunde inte ta fram damsugaren eftersom Irma somnade. Så jag damtorkade Alexanders bokhylla som var deprimerande smutsig efter att vi haft fönstret öppet medans de lagade fasaden utanför.
Men jag var ju tvungen att ta lite paus och blev sittandes här framför datorn.

Denna veckan har jag inte haft tid att sitta och läsa bloggar och därmed har jag inte kunnat lämna meddelanden. Något jag vet uppskattas för att jag uppskattar det när mina besökare gör det.
Så nu försöker jag komma ikapp lite.

Men vi ska ju göra andra saker idag också.
Roligare saker.
Stackars O kämpar med jättedisken ute i köket ;) Duktig kille!

Provade att ta kort med webkameran också. De gick ju bra. Man riktigt ser hur trött jag är. Huvaligen vilka ringar under ögonen.

Jag återkommer. Nu tillbaka till städningen så vi kan börja med det roligare sen.

Höres!
//Y


Kommentarer
Postat av: Fröken M

kul att du hittat in till mig och ännu roligare att du lämnade spår efter dig så jag kunde kika in tillbaka :) Ha en mysig kväll ! kram

2011-04-10 @ 18:35:12
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Hej yohanna!

Kul att du kikade in hos mig :)

Tyvär lär jag aldrig få svar på varför skojäklarna hänger där haha. Ska se om dom hänger kvar om jag kommer ut på promenix i morgon.

Det låter ju för övrigt underbart att bo i Las Palmas (fast man kanske tröttnar på det också vad vet jag) ;)

kram

2011-04-10 @ 21:43:16
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0