Skrivet den: 2011-04-13 Klockan: 23:26:32

God afton & natt!

Jag hade tängt att jag skulle ha satt mig och skrivit lite här. Men det får vänta.
Jag går och lägger mig.
Är täppt i näsan och försöker låta bli nässprayen som en riktig jonkey (eller hur det nu stavas). Men nästäppan gör mig trött.

Dessutom har jag spatserat lite extra idag så stegräknaren stog på 16.490 steg när jag klev av dagens skift och in i duschen.
Det känns lite i benen också. Men jag känner mig duktig. I morgon försöker jag öka ytterligare lite får vi se om jag kan göra det till en ny vana.



Nu en god natt och vi hörs i morgon. Då ska jag försöka berätta om när vi åkte till örondoktorn och Alexander kom på att hans mamma inte är vackrast i världen...

/Y

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du känner dig piggare i dag <3 KRAM

2011-04-14 @ 09:32:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

wow 16490 steg, det är inte dåligt :) Jag förstår om det känns i benen. Ja det där med nässpray är ett gissel. Har du testat att använda cortisonspray i en övergångsperiod (om du brukar använda nässpray alltså). Min man använde det allt för ofta förut men blev hjälpt av att använda cortisonspray under några veckor...Kram

2011-04-14 @ 14:45:20
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0